نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 مرداد 1399
ساعت 18:00

Take-Two ظاهرا دامنه اینترنتی برای GTA Vice City Online ثبت کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت Take-Two دامنه اینترنتی برای Grand Theft Auto: Vice City Online ثبت کرده است.

از زمان عرضه Grand Theft Auto 3 در سال 2001، این سری بازی یکی از نمادهای اصلی صنعت گیم و از مهم‌ترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزها در این بازار بوده است. در طول این سال‌ها، عناوین بسیار بزرگ و پرفروشی در این سری منتشر شده که آخرین نسخه آن یعنی بازی GTA 5، موفقیت‌های این مجموعه را به سطح کاملا متفاوتی رساند. این خصوصا به خاطر قرار گرفتن ماد چندنفره بسیار پرمحتوا و محبوبی به نام GTA Online است، که یکی از دلایل اصلی ادامه فروش میلیونی این بازی پس از گذشت حدود هفت سال از عرضه اولیه نیز هست. پیرامون این سری و درحالی که طرفدارن منتظر بازی بعدی GTA توسط Rockstar Games هستند، کمپانی مالک این شرکت یعنی Take-Two ظاهرا دامنه اینترنتی جدیدی به ثبت رسانده است.

براساس گزارشی که منشا اولیه آن Reddit بوده، دامین اینترنتی به نام gtavicecityonline.com به ثبت رسیده که ثبت‌کننده آن شرکت Take-Two Interactive است. پیرامون این خبر، در گذشته نیز گزارش‌هایی از ثبت دامین‌های اینترنتی توسط ناشران صنعت گیم وجود داشت، که برخی درست و برخی نادرست و تقلبی بودند. در هر صورت، حتی در صورتی که این گزارش درست نیز در نظر گرفته شود، مشخص نیست که چه دلیلی برای ثبت این دامنه وجود داشته است. این می‌تواند به بازی بعدی سری یعنی GTA 6 در شهر وایس سیتی اشاره داشته باشد، یا حتی یک محتوا و بسته گسترش‌دهنده برای بازی GTA 5 یا GTA Online با محوریت شهر وایس سیتی هستند. در این زمینه، راک‌استار قبلا تایید کرده بود که GTA 5 در زمان عرضه مجدد در کنسول‌های نسل نهمی، ارتقاهای گرافیکی و حتی محتواهای جدید دریافت می‌کند. به هر ترتیب برای مشخص شدن درستی گزارش باید بیشتر صبر کرد.

بازی GTA 5 در حال حاضر برای PlayStation 4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.