نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 29 مرداد 1399
ساعت 15:00

Ghost of Tsushima: Legends فاقد خریدهای درون برنامه است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته ساکر پانچ، همه محتواهای ماد کوآپ Ghost of Tsushima: Legends با تجربه خود بازی آزاد می‌شوند و خرید درون برنامه‌ای وجود نخواهد داشت.

Sucker Punch و سونی، اخیرا در یک سورپرایز جالب اعلام کردند که به زودی یک ماد جدید کوآپ و مشارکتی را برای بازی Ghost of Tsushima عرضه می‌کنند. این ماد که Ghost of Tsushima: Legends نام دارد، به صورت رایگان در فصل پاییز برای مالکان بازی عرضه می‌شود، و در این حالت، بین 2 تا 4 بازیکن به صورت مشارکتی مراحل مختلفی را دنبال می‌کنند. با توجه به نوع بازی و انتخاب کاراکتر و احتمالا آیتم‌های سفارشی‌سازی و تزئینی، این احتمال وجود دارد که بازی از یک بخش فروشگاهی و microtransactions برخوردار باشد. در این رابطه، ساکر وانچ اخیرا گفته که نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

استودیو ساکر پانچ اخیرا در بیانیه‌ای، تایید کرده که در Ghost of Tsushima: Legends هیچ گونه بخش خرید درون برنامه‌ای یا microtransactions وجود ندارد، و آن‌ها هیچ برنامه‌ای هم برای اضافه کردن چنین بخشی در آینده نخواهند داشت. در ادامه بیانیه گفته شده که همه آیتم‌های موجود از طریق تجربه خود بازی آزاد می‌شوند.

وجود داشتن آیتم‌های تزئینی و سفارشی‌سازی، در بازی Ghost of Tsushima البته مورد جدیدی نیست و کمپین داستانی این بازی جهان‌باز نیز مملو از چنین آیتم‌هایی بود. همه آیتم‌های تزئینی نظیر رنگ‌آمیزی‌ها، سلاح‌ها، لباس‌ها و ... از طریق گردش در بازی کشف می‌شدند و در اینجا نیز خبری از خرید درون برنامه‌ای نبود. این بازی درحال حاضر به صورت انحصاری PS4 در دسترس قرار دارد و در آخرین آمار فروش، سونی گفته بود که بازی در تنها سه روز اول عرضه موفق به فروش بیش از 2٫4 میلیون نسخه شده است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.