نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 شهریور 1399
ساعت 18:00

سازندگان سری Mafia مشتاق ساخت بازی دیگری برای این مجموعه هستند

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Hagar 13، این استودیو در صورت موفقیت بازی ریمیک Mafia ممکن است مجددا همه تمرکز خود را روی ساخت بازی جدید برای این سری بگذارد.

استودیو Hangar 13 گرچه سابقه درخشانی در زمینه کار روی عناوین سری مافیا ندارد، با این حال نمایش‌هایی که تاکنون از Mafia: Definitive Edition به عنوان نسخه ریمیک بازی اورجینال مافیا منتشر شده، در جلب نظر طرفداران مجموعه موفق عمل کرده است. این بازی، یک بازسازی کامل از عنوان Mafia محصول سال 2002 است که از نظر گرافیکی چشمگیر به نظر می‌رسد. از آنجایی که موعد عرضه این بازی نزدیک است، بسیاری منتظر نسخه کاملا جدید از این مجموعه هستند.

Hangar 13 که درحال حاضر تمرکز خود را روی یک پروژه AAA معرفی نشده گذاشته، اخیرا گفته که موفق شدن احتمالی Mafia: Definitive Edition ممکن است باعث بازگشت توجه تیم به این فرنچایز شود.

ما امیدواریم که طرفداران از بازی Mafia: Definitive Edition لذت ببرند. اگر این بازی موفق عمل کرد، ما ممکن است که انرژی خود را مجددا روی این سری و ساخت نسخه جدید بگذاریم. می‌دانم که اعضای تیم  ما اگر چنین فرصتی فراهم شود کاملا مشتاق کار روی یک بازی جدید مافیا هستند. با این حال ما درحال حاضر روی پروژه دیگری کار می‌کنیم. درحال حاضر نمی‌توانیم درباره این پروژه صحبت کنیم، ولی در همین حد می‌گویم که برای آن هیجان‌زده هستیم.

در گذشته شاهد بودیم که کمپانی مالک 2K Games یعنی Take-Two، چند مرتبه به اهمیت بالای فرنچایزهایی نظیر مافیا اشاره کرده بود، و این امیدواری برای طرفداران وجود دارد که عناوین بیشتری از سری ساخته و عرضه شود. لازم به ذکر است که Mafia: Definitive Edition نیز در روز 25 سپتامبر (4 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.