نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 شهریور 1399
ساعت 09:00

نام بازی Gods & Monsters به Immortals Fenyx Rising تغییر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت از تغییر نام بازی در صف عرضه Gods & Monsters به Immortals Fenyx Rising خبر داده است.

کمپانی یوبی‌سافت، اخیرا در یک حساب رسمی توییتری خود، گفته که بازی در صف عرضه Gods & Monsters که سال گذشته به عنوان یک بازی ژانر فانتزی در دنیای اساطیر یونان معرفی شده بود، از این پس با نام جدید Immortals Fenyx Rising شناخته می‌شود. در ادامه همین اطلاعیه کوتاه، شرکت گفته که این بازی یکی از عناوین حاضر در رویداد بعدی Ubisoft Forward در روز 10 سپتامبر (20 شهریور) است.

بازی Gods & Monsters اولین بار در جریان رویداد E3 2019 معرفی شد که در آن مقطع، یوبی‌سافت تاریخ عرضه بازی را هم برای اوایل سال 2020 تایید کرده بود. با این حال وقایع پایان سال 2019 و شکست تجاری عناوین بزرگ آن سال شرکت، باعث شد تا یوبی‌سافت تغییرات داخلی زیادی را اعمال و انتشار همه عناوین در صف عرضه خودش نظیر Gods & Monsters را به تعویق بیاندازد. در هر صورت، این بازی نیز پس از حدود یک سال خبر جدیدی دریافت کرده و با تغییر نام به Immortals Fenyx Rising، طرفداران حالا منتظر نمایش و احتمالا تاریخ انتشار جدید این بازی در رویداد پیش روی Ubisoft Forward هستند.

در ارتباط با این بازی، وب‌سایت یوروگیمر نیز گزارش داده که از زمان نمایش تریلر رونمایی تاکنون، بازی شاهد تحولات و دگرگونی‌های بسیار زیادی هم بوده و ویژگی‌های جدید، طراحی‌های هنری متفاوت و شخصیت‌پردازی جدیدتر در روند ساخت بازی اعمال شدند. به نظر می‌رسد که همین تحولات باعث شده تا درنهایت نام بازی هم به کلی تغییر کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.