نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 شهریور 1399
ساعت 12:00

Marvel’s Avengers پر دانلودترین بتا درتاریخ PlaysStation بوده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به اعلام Square Enix، بتای بازی Marvel’s Avengers بیش از هر بتای دیگری در تاریخ پلی‌استیشن دانلود شده است.

طرفداران عناوین اکشن ابرقهرمانی و خصوصا مارول، تا چند روز دیگر شاهد عرضه بازی Marvel’s Avengers خواهند بود؛ عنوانی که البته همین حالا هم برای پیش‌خریدکنندگان برخی نسخه‌های این بازی قابل تجربه است. این جدیدترین ساخته استودیو کریستال داینامیکس است که در طول هفته‌های اخیر شاهد برگزاری چند دوره بتای آزمایشی نیز بود و براساس یک گزارش، بیش از شش میلیون نفر در مجموع در این دوره بتا مشارکت داشتند. درحالی که واکنش‌ها به دوره بتای آزمایشی بازی چندان مورد رضایت بازیکنان قرار نداشت، ولی یک آمار دیگر از جانب اسکوئر انیکس، نشان از اشتیاق بازیکنان برای تجربه بازی دارد. بر این اساس، این بازی حالا به عنوان پر دانلودترین بتای تاریخ پلی‌استیشن شناخته می‌شود.

یک دستاورد تاریخی - بتای Marvel's Avengers در سطح دنیا بیشترین دانلود یک بتا در تاریخ PlayStation را داشته است. تبریک به اعضای تیم ما در Crystal Dynamics

اسکوئر انیکس دقیقا مشخص نکرده که این آمار را چگونه به دست آورده و عدد خاصی را هم فاش نکرده است. با این حال همان‌طور که قبلا هم اشاره شده بود، بازیکنان بسیار زیادی این دوره بتا را تجربه کردند. Marvel’s Avengers به صورت رسمی در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه می‌شود. این بازی پس از عرضه قرار است در چند نوبت محتواهای قابل بازی جدید نیز دریافت کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.