نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 شهریور 1399
ساعت 15:00

بیش از شش میلیون بازیکن در بتای Marvel’s Avengers شرکت داشتند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمارهای منتشر شده Crystal Dynamics از دوره بتای بازی Marvel’s Avengers نشان از مشارکت فوق‌العاده بازیکنان دارد.

Crystal Dynamics که دوره بتای پرحاشیه و پرچالشی را برای بازی Marvel’s Avengers برگزار کرد، اخیرا در کنار اعلام عرضه آپدیت و رفع باگ‌های این بازی در روز اول، آمارهای جالبی را از مشارکت بازیکنان در دوره بتای بازی اعلام کرده است. براساس این گزارش، دوره بتای این بازی در مجموع میزبان بیش از شش میلیون بازیکن بوده که بیش از 27 میلیون ساعت به صورت مجموع این بازی را تجربه کردند. در آمار دیگر، فاش شده که مجموعا بازیکنان بیش از 300 میلیون دشمن از بین بردند و حدود 175 هزار آیتم Legendary Gear هم پیدا کردند.

دوره بتای این بازی ابتدا برای پیش خرید کنندگان در پلی‌استیشن 4، و سپس برای پیش خرید کنندگان ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار گرفت. پس از این نیز همه بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف امکان مشارکت در بتای بازی را پیدا کردند. این دوره بتا، از نظر محتوا شامل مراحل داستانی، فعالیت های قابل انجام جانبی، چالش‌ها، War Zones و ... بوده است. در این دوره چندین مشکل فنی، باگ و گلیچ نیز گزارش شد که به تدریج برطرف شدند.

بازی انتقام‌جویان/Marvel’s Avengers قرار است در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای Xbox One، PS4، PC و Google Stadia عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.