نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 شهریور 1399
ساعت 12:00

WB Games برای AT&T بسیار ارزشمند است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که موضوع فروش احتمالی Warner Bros. Interactive Entertainment توسط AT&T دیگر مطرح نیست.

چند ماه پیش، گزارش غیررسمی منتشر شد که فاش می‌کرد کمپانی AT&T، تمایل به فروش واحد بازی‌سازی شرکت زیرمجموعه خود، یعنی وارنر بروس دارد. این کار به این دلیل بود که AT&T، برای پرداخت بدهی‌های سنگین خود نیاز به سرمایه سریع داشت و مشخص بود که در صورت فروش Warner Bros. Interactive Entertainment، مشتریان بزرگی حاضر به انجام این معامله چند میلیارد دلاری بودند. در این زمینه حتی فاش شد که Microsoft، EA، Activision و Take-Two Interactive از تمایل خود برای خرید این شرکت پرده برداشته بودند.

علیرغم این گزارش، حدود یک ماه پیش خبر دیگری منتشر شد که فاش می‌کرد WB Games «همچنان» بخشی از AT&T محسوب می‌شود؛ اظهارنظری که باعث شد تا بسیاری از تغییر عقیده AT&T درباره فروش این شرکت صحبت کنند. در ارتباط با این گزارش‌ها، اخیرا خبری منتشر شده که با توجه به جابجایی‌ها در AT&T و شروع کار مدیرعامل جدید شرکت یعنی John Stankey، از حدود دو ماه دیگر در این کمپانی، کادر مدیریتی جدید فروش WB Games را منطقی نمی‌داند. درواقع به عقیده تیم مدیریتی جدید، WB Games  برای AT&T «بسیار باارزش» است و خصوصا با توجه به عناوین در صف عرضه، پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد.

با توجه به رویداد اخیر DC Fandome، تاکنون تایید شده که WB Games دو بازی Gotham Knights در سال 2021 و Suicide Squad: Kill the Justice League را در سال 2022 عرضه خواهد کرد. شایعات دیگری از جمله کار روی یک بازی هری پاتر جهان‌باز نیز وجود داشته، که البته تا به حال تایید نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.