نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 شهریور 1399
ساعت 15:00

پشتیبانی Call of Duty: Black Ops Cold War در PC از Ray-Tracing

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن تایید کرده که Call of Duty: Black Ops Cold War در پلتفرم پی سی، از همه ویژگی‌های کارت‌های گرافیک نسل بعد Nvidia پشتیبانی می‌کند.

بازی سال گذشته سری کال آو دیوتی یعنی Call of Duty: Modern Warfare، همکاری نزدیکی با Nvidia برای پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید در PC داشت و یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که بازی امسال این سری یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز از همین الگو پیروی کرده است. این خبر که از طریق وب‌سایت انویدیا منتشر شده، فاش می‌کند که این بازی به شکل کامل از تکنولوژی‌های DLSS 2.0 و ray-tracing پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه پشتیبانی از این دو تکنولوژی، بازی از قابلیت اختصاصی کارت‌های گرافیک نسل جدید انویدیا نظیر Nvidia Reflex برای بهینه‌سازی نرخ تاخیر هم استفاده می‌کند.

در ارتباط با تکنولوژ‌های جدید مورد پشتیبانی این بازی در پی‌سی، اکتیویژن گفته که حمایت کاملی از کارت‌های گرافیک جدید سری GeForce RTX 30 خواهد کرد، مجموعه GPUهایی که به عنوان «نسل بعدی» کارت‌های گرافیک پی‌سی معرفی شده است. در همین زمینه Mark Gordon از مدیران استودیو Treyarch چنین گفته است:

با کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 30، ما قادر شدیم تا امکانات و توانایی‌های خودمان را در زمینه بالا بردن حس تلفیق بازیکنان در دنیای واقع‌گرایانه بازی بالا ببریم؛ دنیایی که حالا برای این کار از تکنولوژی‌های جدید ray tracing هم استفاده می‌کند. ما همچنین از رونمایی از NVIDIA DLSS هم هیجان‌زده هستیم، که سطح پایداری و بهینه بودن اجرای بازی را بالا می‌برد. ما مشتاق این هستیم تا همچنان به روند رو به جلوی حمایت از جامعه بازیکنان Call of Duty در پی‌سی ادامه دهیم.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. نسخه مخصوص این بازی برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X، همراه با پشتیبانی از بسیاری از ویژگی‌های کنسول‌های نسل بعد، با قیمت 70 دلار در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.