نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 شهریور 1399
ساعت 15:00

حذف همه وسایل نقلیه از Call of Duty: Warzone به خاطر یک مشکل فنی

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینفینیتی وارد، اخیرا با توجه به گزارش یک مشکل فنی بزرگ اقدام به حذف همه وسایل نقلیه موجود در Call of Duty: Warzone کرده است.

Infinity Ward سازنده بازی اخیر سری کال آو دیوتی یعنی Call of Duty Modern Warfare و همچنین بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone، اخیرا گفته که با توجه به پیدا شدن یک گلیچ و مشکل فنی، که منجر به بیرون شدن بازیکنان از بازی می‌شود، اقدام به حذف کردن همه وسایل نقلیه از Call of Duty: Warzone کرده است. بر این اساس و در توصیف این گلیچ، ظاهرا اگر یک بازیکن سوار بر یک وسیله نقلیه به نقطه خاصی از نقشه بازی Warzone برود، این منجر به کرش کردن سرور و بیرون شدن همه بازیکنان حاضر در آن نقشه می‌شود.

با توجه به تایید وجود این مشکل، اینفینیتی وارد اخیرا در اطلاعیه‌ای گفته که در تمامی پلتفرم‌ها اقدام به حذف کردن همه انواع وسایل نقلیه در نقشه بازی Warzone کرده است. استودیو البته تاریخی را برای رفع این مشکل و بازگرداندن وسایل نقلیه به نقشه بازی مشخص نکرده است. گفتنی است که این بازی در چند وقت اخیر شاهد باگ‌ها و مشکلات جالب‌توجهی بوده، که برای مثال درباره گلیچ قبلی، استفاده از برخی اسلحه‌ها توسط بازیکنان باعث به هم ریختگی تکسچرهای سلاح‌ها و حتی محیط اطراف می‌شد.

Call of Duty: Warzone در حال حاضر به صورت رایگان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.