نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 شهریور 1399
ساعت 09:00

سونی رویداد ویژه PS5 را برای اواخر همین هفته تایید کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی تاریخ پخش رویداد خبری بعدی پلی‌استیشن 5 را برای روز 16 سپتامبر تایید کرده است.

پس از انتشار خبرهای تکمیلی مایکروسافت از کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S، و مشخص شدن تاریخ عرضه و قیمت این پلتفرم‌ها برای ماه نوامبر، حالا کمپانی سونی نیز از برگزاری یک رویداد خبری دیگر برای کنسول نسل بعدی PlayStation 5 خبر داده است. براساس این اعلامیه که توسط حساب رسمی توییتری پلی‌استیشن منتشر شده، رویداد خبری PS5 قرار است در روز 16 سپتامبر (پنجشنبه 27 شهریور - ساعت 00:30 بامداد) پخش شود.

در همین رابطه، سونی در پست جدیدی که در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر کرده، اطلاعات بیشتری را هم در این رابطه به اشتراک گذاشته است. با توجه به این اطلاعیه، این برنامه در مدت زمانی حدودا 40 دقیقه‌ای پخش خواهد شد، و روی مباحثی مثل بازی‌های روز لانچ PS5 و فراتر از آن تمرکز دارد. به گفته سونی بازی‌هایی که در این رویداد حاضر هستند، هم محصولات استودیوهای داخلی و و هم شامل بازی‌های استودیوهای خارجی می‌شوند. در این گزارش سونی هیچ اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه کنسول‌های PS5 نکرده، ولی انتظار می‌رود که این دو موضوع نیز در جریان رویداد پیش رو مشخص شوند.

پیرامون بازی‌ها، سونی تاکنون عرضه چند بازی روز لانچ برای PS5 نظیر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را تایید کرده، و این امیدواری وجود دارد که جدای از این بازی، عناوین دیگر نظیر Demon’s Souls remake و حتی بازی‌های هنوز معرفی نشده نیز در این رویداد برنامه داشته باشند. در هر صورت در آخرین شایعات، به قیمت 499 دلاری PS5 و 399 دلاری برای نسخه Digital Edition کنسول اشاره شده بود. در زمینه تاریخ عرضه نیز برخی شایعات روز 19 نوامبر (29 آبان) را برای لانچ پلی‌استیشن 5 پیشنهاد داده بودند. باید دید که این شایعات درنهایت صحت پیدا می‌کنند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.