نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 شهریور 1399
ساعت 12:00

عرضه Roller Champions تا اوایل 2021 تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اعلام کرده که بازی Roller Champions، که قبلا قرار بود در سال 2020 منتشر شود، حالا با تاخیر در اوایل 2021 عرضه خواهد شد.

کمپانی یوبی‌سافت که سال گذشته بازی چندنفره ورزشی و رایگان Roller Champions را در E3 معرفی کرده بود، اخیرا اعلام کرده که این عنوان برخلاف اعلام قبلی، در سال 2020 عرضه نمی‌شود و با تاخیری چند ماهه، حالا برای انتشار در اوایل سال 2021 در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این تصمیم، اندکی پس از برگزاری دوره آزمایشی آلفا و بسیار محدود برای این بازی بوده است. درحالی که انتظار می‌رفت این بازی در اواخر سال میلادی جاری وارد بازار شود، حالا طرفداران با چند ماه تاخیر امکان تجربه نسخه نهایی را پیدا می‌کنند.

یوبی‌سافت البته درباره دلیل این تصمیم خود چیزی نگفته، ولی با توجه به دوره آلفا، به نظر می‌رسد که این بازی براساس بازخوردهای دریافتی نیاز به کار بیشتری پیدا کرده است. شرکت همچنین درباره تاریخ دقیق عرضه بازی نیز چیزی نگفته، و صرفا به پنجره زمانی اوایل 2021 اشاره کرده است.

در هر صورت Roller Champions در زمان عرضه خود، برای پلتفرم‌های اعلام شده قبلی یعنی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، آی‌اواس، اندروید و پی‌سی منتشر خواهد شد. در ارتباط با کنسول‌های نسل نهمی، یوبی‌سافت گرچه چیزی را تایید نکرده ولی انتظار می‌رود که بازی در PS5 و Xbox Series X نیز قابل تجربه باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.