نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 شهریور 1399
ساعت 12:00

مراحل ساخت بازی Godfall برای PS5 به پایان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Gearbox Software اعلام کرده که مراحل ساخت بازی در صف عرضه Godfall برای PS5 به پایان رسیده و این بازی اصطلاحا گلد شده است.

بازی Godfall یکی از اولین عناوین نسل نهمی بود که برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد و در ادامه، نمایش‌های بیشتری هم دریافت کرد. پیرامون این بازی که از ابتدا برای PS5 و PC تایید شده بود، اخیرا در پست جدید توییتری در حساب رسمی بازی فاش شده که مراحل ساخت آن تکمیل شده و بازی گلد شده است.

ما این افتخار را داریم که اعلام کنیم بازی Godfall حالا رسما برای PlayStation 5 گلد شده است!

از جانب همه اعضای تیم که از خانه در Counterplay Games و Gearbox Publishing روی ساخت بازی کردند، اعلام می‌کنیم که مشتاق از راه رسیدن ماه نوامبر و تجربه بازی در کنار شما در PS5 هستیم.

با توجه به اعلام تاریخ عرضه اولیه PS5 برای اواخر ماه آبان، اعلام گلد شدن این بازی به این معنی است که سازندگان می‌توانند همان‌طور که وعده داده بودند، Godfall را به عنوان یک بازی روز لانچ PS5 و بدون تاخیر در عرضه منتشر کنند. نکته جالب البته در این اطلاعیه، عدم اشاره به نسخه PC بازی است که انتظار می‌رود این نسخه نیز به زودی گلد شود.

بازی Godfall در روز 12 نوامبر/22 آبان و همزمان با عرضه اولیه PS5 در کشورهایی نظیر آمریکا و ژاپن منتشر خواهد شد. طبق اعلام سازندگان، نسخه پی‌سی این بازی نیز در همان روز و انحصارا از طریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.