نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 مهر 1399
ساعت 09:00

بازی The Pathless در PS5 با نرخ فریم 60 اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید سازندگان، بازی جهان باز The Pathless و انحصاری کنسولی پلی‌‌استیشن قرار است در PS5 با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه اجرا شود.

Annapurna Interactive و Giant Squid پس از اطلاعیه اخیر خود در زمینه مشخص شدن تاریخ عرضه بازی The Pathless در روز لانچ کنسول پلی‌استیشن 5، حالا اطلاعات بیشتری را درباره این بازی جهان‌باز از طریق وبلاگ پلی‌استیشن به اشتراک گذاشتند. در این زمینه سازندگان تایید کردند که بازیکنان، این بازی را روی کنسول نسل نهمی سونی با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه تجربه خواهند کرد.

با توجه به دیگر اطلاعات منتشر شده، سازندگان گفته‌اند که این بازی به صورت کامل از قابلیت‌های جدید کنترلر Dualsense نیز استفاده می‌کند که برای مثال، ویژگی Haptic feedback این کنترلر حس کاملا متفاوتی را در زمان تیراندازی هر تیر با کمان منتقل می‌کند. در ادامه Giant Squid گفته که هر گوشه از دنیای بسیار بزرگ و جهان‌باز این بازی به صورتی ساخته شده تا حقیقتا یک تجربه لذت‌بخش را در زمان گردش در آن ایجاد کند. در این دنیا پازل‌های مختلف و اسرار قابل کشف نیز وجود دارد که با گردش و دقت در محیط پیرامون قابل پیدا کردن هستند. علیرغم این موضوع، اما گفته شده که بازی فاقد هر نوعی از نقشه است و به این ترتیب طراحی منحصر به فرد بخش‌های مختلف دنیای بازی و لوکیشن‌ها اهمیت بالایی داشته است.

بازی The Pathless در روز 12 نوامبر (22 آبان) برای PS4، PS5 و پی‌سی (فقط از طریق فروشگاه اپیک گیمز) منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.