نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 26 مهر 1399
ساعت 09:00

مراحل ساخت بازی Assassin’s Creed Valhalla به پایان رسید

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام یوبی‌سافت، فرایند ساخت بازی Assassin’s Creed Valhalla تکمیل شد و این بازی اصطلاحا گلد شده است.

با تایید یوبی‌سافت، جدیدترین نسخه سری اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Valhalla، کم تر از یک ماه تا موعد عرضه «گلد شده» و به این ترتیب مراحل ساخت این بازی تکمیل شده است. از این موعد تا روز عرضه بازی، سازندگان همچنان روی توسعه بازی ادامه می‌دهند و در صورت پیدا شدن باگ‌ها و مشکلات باقی‌مانده، این موارد نیز از طریق انتشار آپدیت روز اول برطرف می‌شوند.

مشابه همه عناوین قبلی سری، داستان Assassin’s Creed Valhalla نیز در دو دوره تاریخی یعنی زمان حال، و یک دوره زمانی تاریخی در گذشته روایت می‌شود. در این نسخه، وقایع تاریخی در دوران قرون وسطی شمال اروپا در قرن نهم، و عصر وایکینگ‌ها جریان دارد. بازیکن در این نسخه نیز مشابه بازی قبلی، امکان انتخاب از بین دو شخصیت مونث و مذکر را دارد که البته در این نسخه، امکان تغییر شخصیت حتی در میانه بازی نیز وجود دارد. البته هر دو این شخصیت‌ها با نام Eivor شناخته می‌شوند، و بازیکن در نقش Eivor هدایت یک گروه از مردم نروژ را به مقصد انگلستان برعهده می‌گیرد. از این نقطه به بعد، فرایند ساخت کلونی و ارتقا آن، مقابله با دولت‌های محلی، برقراری اتحاد و بسیاری موارد دیگر از اصلی‌ترین بخش‌های گیم‌پلی بازی خواهد بود.

Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PC و Google Stadia و همزمان با لانچ PS5 در 12 نوامبر (22 آبان) برای این پلتفرم نیز منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.