نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 26 مهر 1399
ساعت 15:00

Watch Dogs: Legion به صورت آفلاین هم قابل بازی است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به صحبت‌های یکی از سازندگان Watch Dogs: Legion، بازیکنان برای تجربه این بازی نیازی به اتصال دائم اینترنت ندارند.

جدیدترین عنوان سری Watch Dogs یعنی Watch Dogs: Legion، حدود 10 روز دیگر منتشر خواهد شد. این بازی قرار است یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین کمپانی یوبی‌سافت در طول سال‌های اخیر باشد و ایده‌های بزرگی را برای یک بازی جهان‌باز معرفی می‌کند. جدای از گیم‌پلی همیشگی سری درباره گردش در دنیای جهان‌باز و استفاده از ابزارهای کامپیوتری و هک برای بهره گرفتن از سیستم‌های مدیریت شهری و ... در این بازی عملا امکان بازی کردن با هر کدام از NPC ها یا شهروندان شهر لندن وجود دارد. بازیکنان در این بازی، از طریق استخدام هر کدام از شهروندان در تیم Dedsec می‌توانند کنترل آن‌ها را برعهده بگیرند و گیم‌پلی و داستان بازی را دنبال کنند.

پیرامون این بازی، اخیرا تهیه‌کننده یعنی Lathieeshe Thillainathan در یک صفحه AMA یا پرسش و پاسخ در ردیت، به برخی سوالات طرفداران پاسخ داده است. در میان این پرسش و پاسخ‌ها، یک مورد مهم سوال درباره شایعات از اجبار بازیکنان به اتصال دائم اینترنت در حین بازی بود. در این زمینه، Thillainathan این موضوع را رد کرده و گفته که امکان تجربه کامل بازی به صورت آفلاین وجود دارد. در این زمینه قطعا برخی ویژگی‌های منحصرا آنلاین قطعا در حالت آفلاین غیرفعال هستند، ولی این باعث نمی‌شود که امکان تجربه آفلاین بازی وجود نداشته باشد. او همچنین در پاسخ به سوالی دیگر، گفته که ویژگی کراس-پلی در حالت چندنفره، موضوعی است که روی آن کار می‌شود و گرچه از روز اول انتشار فعال نیست، ولی بعدا و در Year 1 update این بازی عرضه خواهد شد.

بازی Watch Dogs Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.