نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 27 مهر 1399
ساعت 12:00

فروش دیجیتالی FIFA 21 در بریتانیا بیشتر از نسخه های فیزیکی بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که فروش دیجیتالی بازی FIFA 21 در هفته اول عرضه در بریتانیا، بیشتر از فروش نسخه فیزیکی بوده است.

جدیدترین بازی سری شبیه ساز فوتبال فیفا یعنی FIFA 21، در ماه گذشته میلادی وارد بازار شد که این در برخی بازارها و مناطق جهان، از جمله بریتانیا به این معنی است که انتشار بازی‌های دیگر اهمیت چندانی ندارد چون این FIFA خواهد بود که در صدر جدول فروش قرار می‌گیرد. بازار گیمینگ بریتانیا به صورت سنتی در هفته اول عرضه عناوین فیفا، معمولا به این بازی‌ها اختصاص داشته است. پیرامون فروش FIFA 21 در هفته اول عرضه، اخیرا یک آمار نشان می‌دهد که علیرغم آمارهای فوق‌العاده فروش، فروش نسخه‌های فیزیکی این بازی به میزان قابل‌توجهی پایین‌تر از FIFA 20 بوده است.

علیرغم پایین آمدن آمار فروش فیزیکی بازی FIFA 21، این بازی اما همچنان لانچ عالی در بریتانیا داشت و در صدر جدول فروش قرار گرفته بود. این موضوع به این معنی است که FIFA 21 فروش دیجیتالی بیشتری داشته که همین موضوع، آمار فروش پایین‌تر نسخه‌های فیزیکی را جبران کرده است. گفتنی است که این خبر، به این معنی هم هست که FIFA 21 اولین بازی در این فرنچایز است که در هفته اول عرضه در بریتانیا، فروش نسخه‌های دیجیتال بیشتری به نسبت نسخه‌های فیزیکی داشته است. بالا رفتن آمار فروش دیجیتالی، البته فقط مربوط به سری فیفا نیست و EA در طول سال‌های اخیر، بازیکنان بیشتری را داشته که متمایل به خرید نسخه‌های دیجیتالی بازی‌های این شرکت بودند.

بازی FIFA 21 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.