نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 مهر 1399
ساعت 12:00

عرضه Cyberpunk 2077 در روز اول انتشار برای سرویس GeForce Now

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مشترکین سرویس بازی استریمی GeForce Now، عنوان Cyberpunk 2077 را در روز لانچ دریافت خواهند کرد.

بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077، مدتی پیش گلد شد و حالا بدون نگرانی از تاخیر در عرضه دیگر، کم‌تر از یک ماه تا انتشار فاصله دارد. عرضه این بازی اندکی پس از لانچ کنسول‌های نسل نهمی نیز هست و گرچه بازیکنان بازی در این کنسول‌ها، از روز اول دسترسی به نسخه مخصوص نسل نهمی را ندارند، با این حال بازیکنان PC چنین محدودیتی نخواهند داشت و قطعا از گرافیک و بازدهی کیفی بالاتر بازی به نسبت کنسول‌ها سود می‌برند. در رابطه با تجربه بازی در این پلتفرم، اخیرا فاش شده که گزینه دیگری نیز برای تجربه بازی وجود خواهد داشت.

با توجه به اطلاعیه اخیر Nvidia، سرویس گیم استریمینگ این شرکت یعنی GeForce Now قرار است از روز اول انتشار سایبرپانک 2077، این بازی را به مشترکین سرویس ارائه کند. لازم به ذکر است که GeForce Now، مشابه سرویس گوگل استیدیا است که اجازه تجربه عناوین مختلف را به صورت استریم آنلاین و در دستگاه‌ها و نمایشگرهای مختلف می‌دهد. تفاوت این سرویس با استیدیا، در این است که مشترکین GeForce Now به غیر از پرداخت هزینه ماهانه، نیاز به خرید بازی‌ها به صورت جداگانه ندارند و صرفا با داشتن اکانت در پلتفرم‌های مورد پشتیبانی نظیر Steam، امکان تجربه استریمی بازی‌های موجود در کتابخانه آن وجود دارد.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.