نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 مهر 1399
ساعت 12:00

پشتیبانی کامل از حالات چهره و لب خوانی 10 زبان در Cyberpunk 2077

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته CD Projekt، بازی Cyberpunk 2077 از 10 زبان مختلف به صورت کامل پشتیبانی می‌کند که این شامل لب‌خوانی دقیق و حتی حالات چهره متناسب است.

استودیو CD Projekt RED تا چند هفته دیگر سرانجام بازی سایبرپانک 2077 را منتشر می‌کند، که طبیعتا به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی و RPG در این عنوان نیز گزینه‌های بسیار زیاد انتخاب دیالوگ وجود خواهد داشت. با توجه به این موضوع، سی‌دی پراجکت تصمیم گرفته تا در این بازی پشتیبانی دقیق‌تر و واقعی‌تری از زبان‌های قابل انتخاب کند. در ویدیو جدیدی که اخیرا در این رابطه منتشر شده، سازندگان از پشتیبانی کامل بازی از 10 زبان متفاوت صحبت کردند که دامنه این پشتیبانی، شامل لب‌خوانی دقیق براساس زبان انتخاب شده و حتی حالات چهره متناسب با بیان کاراکترها بوده است. شما می‌توانید توضیحات و دموهای این بخش را در یوتیوب مشاهده کنید.

با توجه به توضیحات سازندگان، در زمینه انیمیشن‌های بیان و حالات چهره کاراکترهای بازی، سی‌دی پراجکت تصمیم گرفته تا جزئیات کاملی را از لب‌خوانی متناسب با زبان انتخاب شده در Cyberpunk 2077 داشته باشد. بر این اساس هر زبان انتخاب شده نظیر انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی و ...، فقط منجر به صحبت شخصیت‌ها با این زبان‌ها نیست و انیمیشن‌های لب خوانی دقیق و حالات چهره نیز از هر زبان به زبان دیگر متفاوت خواهد بود. این خبر، درواقع نشان از به کار گیری سطح بسیار بالایی از جزئیات در فرایند ساخت این بازی دارد، خصوصا از این نظر که Cyberpunk 2077 یک بازی نقش‌آفرینی بسیار بزرگ، با خطوط داستانی بسیار زیاد و البته به صورت اول شخص است و بازیکن همیشه کاراکترها را در حال صحبت از نزدیک تماشا می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان) برای PS4، Xbox One، PC و Stadia منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.