نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 آبان 1399
ساعت 18:30

فروش Resident Evil 3 حالا از 3 میلیون نسخه عبور کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در گزارش مالی سه ماهه خود، اعلام کرده که مجموع فروش بازی Resident Evil 3 remake حالا از سه میلیون نسخه عبور کرده است.

با توجه به گزارش مالی کپ‌کام از سه ماهه دوم سال مالی جاری، مشخص می‌شود که رشد مثبت اقتصادی و درآمدزایی شرکت ادامه پیدا کرده است. گفتنی است که مهم‌ترین محصول این کمپانی ژاپنی در سال جاری یعنی Resident Evil 3 که اوایل سال عرضه شده بود، تاثیر کلیدی در این رشد داشته است. بر این اساس، بازی Resident Evil 3 در پایان سپتامبر (یعنی حدود شش ماه پس از عرضه اولیه) موفق شده تا فروش خود را به بیش از ۳ میلیون نسخه برساند. گفتنی است که آمار سه ماهه قبلی این بازی 2٫7 میلیون نسخه بود.

براساس گزارش مالی اخیر، حالا فروش مجموع سری بازی‌های رزیدنت اویل به بیش از 105 میلیون نسخه رسیده است. در آماری دیگر، فروش بازی Monster Hunter World نیز حالا به 16٫4 میلیون نسخه رسیده که در صورت مقایسه، این رقم در آمار سه ماهه قبل 16٫1 میلیون نسخه بود. این شرکت، در طول ماه‌های پیش رو چند عرضه جدید از جمله Monster Hunter Rise و Resident Evil Village هم خواهد داشت که عناوین موردانتظاری هم محسوب می‌شوند.

Resident Evil 3 در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. پیرامون این بازی، اخیرا گزارش‌هایی وجود داشت که ممکن است بازیکنان نینتندو سوییچ، امکان تجربه نسخه استریمی بازی را روی این پلتفرم پیدا کنند. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.