نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 آبان 1399
ساعت 15:00

Bethesda مایل به عرضه بازی های خود برای همه بازیکنان است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاد هاوارد از بتزدا، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که این شرکت مایل است تا بازی های خود را به دست همه بازیکنان و بدون توجه به پلتفرم آن‌ها برساند.

از زمان انتشار خبر اولیه تصاحب کمپانی ZeniMax و Bethesda توسط مایکروسافت، مهم‌ترین سوال طرفداران درباره انحصاری شدن فرنچایزهای بتزدا در ایکس‌باکس بوده است. نکته مهم درباره این سوال، به صحبت‌های ناهماهنگ مسئولان این دو شرکت مربوط است، جایی که بتزدا یکی از دلایل پذیرش این معامله را دسترسی پیدا کردن به جامعه بزرگ‌تری از بازیکنان اعلام کرده بود و از طرفی، مایکروسافت علیرغم وعده اولیه درباره احتمال انتشار برخی بازی‌های جدید Bethesda برای پلتفرم‌های غیر از ایکس‌باکس، به این نکته هم اشاره کرده بود که آن‌ها اجباری برای این کار ندارند.

پیرامون همین ابهام درباره استراتژی مایکروسافت و بتزدا، تاد هاوارد کارگردان و تهیه‌کننده شناخته شده Bethesda Game Studios اخیرا مصاحبه تازه‌ای انجام داده، و گفته که این شرکت مایل است تا بازی‌های خود را برای همه بازیکنان منتشر کند.

ما حس بسیار مثبتی درباره دیدگاه آن‌ها پیرامون دسترسی‌پذیری بیشتر بازی‌ها داشتیم. بازی‌هایی برای همگان که بتوانیم آن‌ها را بدون توجه به پلتفرم مورد نظر هر بازیکن، به دست همه برسانیم. ما به معنای واقعی کلمه درباره این موضوع اهمیت قائل هستیم و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که با این معامله، ما می‌توانیم بازی‌های بهتری ساخته و آن‌ها را به دست بازیکنان بیشتری برسانیم.

پیرامون این صحبت‌ها، البته مصاحبه قبلی فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس نیز جالب است؛ او پیش از این گفته بود که مایکروسافت با توجه به پشتیبانی کامل از PC، سرویس گیم پس که حتی از طریق استریم در موبایل و ... نیز در دسترس قرار می‌گیرد و البته کنسول‌های بازی ایکس‌باکس، همین حالا هم به جامعه بازیکنان بسیار بزرگی دسترسی دارد و به همین خاطر، اجباری برای عرضه بازی روی پلتفرم‌های رقیب ندارند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرنوشت عرضه بازی‌های جدید بتزدا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.