نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 آبان 1399
ساعت 09:00

شفاف سازی سونی پیرامون عناوین رایگان PS Plus پس از عرضه PS5

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به توضیحات منتشر شده در صفحه PS5 FAQ وبلاگ پلی‌استیشن، سونی به اضافه کردن عناوین رایگان PS4 برای مشترکین PlayStation Plus ادامه می‌دهد.

مرحله اول عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن 5، از فردا در برخی مناطق جهان از جمله آمریکا و ژاپن شروع می‌شود و سونی نیز به بسیاری از ابهامات باقی مانده مشتریان پیرامون کنسول، پاسخ داده است. با توجه به صفحه PS5 FAQ وبلاگ پلی‌استیشن، یکی از موارد مطرح شده به نحوه پشتیبانی سونی از عناوین رایگان ماهانه‌ای مربوط است که دراختیار مشترکین PlayStation Plus قرار می‌گیرد. با توجه به این توضیحات، سونی حتی پس از عرضه PS5 نیز به عرضه عناوین رایگان ماهانه PS4 در PS Plus ادامه می‌دهد، با این حال در برنامه طولانی‌مدت شرکت، هدف اضافه کردن عناوین رایگان PS5 خواهد بود.

تمامی مشترکین سرویس PlayStation Plus، از این پس نیز همچنان به صورت ماهانه دو بازی رایگان PS4 دریافت خواهند کرد؛ این عناوین قابل بازی در PS4 و از طریق backward compatibility در PS5 خواهند بود. با این حال به گفته سونی، هدف شرکت این است که در لاین آپ عناوین رایگان ماهانه، بازی‌های PS5 را هم به صورت پیوسته اضافه کند. گفتنی است که سونی تاکنون فقط دو بازی رایگان PS5 را برای مشترکین این سرویس معرفی کرده که این عناوین فقط در کنسول نسل نهمی در دسترس قرار می‌گیرند. در این رابطه بازی Bugsnax از روز اول لانچ PS5 و Destruction All-Stars در سال 2021 به کتابخانه مشترکین PS Plus در PS5 اضافه می‌شود، و مشخص نشده که طرفداران از چه زمانی می‌توانند منتظر عرضه منظم و ماهانه عناوین PS5 باشند.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.