نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 آبان 1399
ساعت 12:00

گیم پلی نسخه Xbox Series X/One X بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سی‌دی پراجکت جلوتر از زمان پخش قسمت جدید Night City Wire، گیم‌پلی ویدیو Cyberpunk 2077 برای نسخه‌های Xbox One X و Xbox Series X را منتشر کرد.

یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2020 یعنی Cyberpunk 2077، قرار است به زودی شاهد دریافت یک برنامه خبری و نمایشی جدید از نوع Night City Wire باشد. این برنامه همچنان طبق اعلام قبلی قرار است در موعد عرضه پیشین بازی، یعنی 19 نوامبر (29 آبان) پخش شود. علیرغم این موضوع، CD Projekt RED به تازگی تصمیم گرفته تا به صورت ناگهانی و از قبل اعلام نشده، گیم‌پلی ویدیو ویژه‌ای از بازی را برای دو نسخه Xbox One X و Xbox Series X بازی منتشر کند. شما می‌توانید این ویدیو را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

با توجه به نمایش حدود ده دقیقه‌ای، در این ویدیو احتمالا اولین بار است که گیم‌پلی اول شخص و نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس مشاهده می‌شود، و این هم به صورت مقایسه‌ای با گیم‌پلی نسخه Xbox Series X بازی است. مشخصا نسخه Xbox Series X از کیفیت بالاتری برخوردار است و عمق و جزئیات بیشتری در محیط و مدل‌ها دیده می‌شود. در این ویدیو همچنین کاراکتر جانی سیلورهند با بازی Keanu Reeves هم حضور دارد. گفتنی است که سی‌دی پراجکت این ویدیو را با همکاری ایکس‌باکس ساخته و گفته که برنامه انتشار ویدیو مشابهی برای پلی‌استیشن را هم دارد. پیرامون پلتفرم پلی‌استیشن، اخیرا گزارشی غیررسمی در ردیت فاش کرده که نسخه PS4 این بازی قرار است در دو دیسک عرضه شود، و برای نصب بازی در این پلتفرم حداقل به 70 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. در این رابطه البته باید منتظر تاییدیه رسمی از جانب شرکت بود.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2020 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.