نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 27 آبان 1399
ساعت 18:00

COD: Black Ops Cold War رکورد فروش دیجیتالی سری را به دست آورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به تایید کمپانی اکتیویژن، Call of Duty: Black Ops Cold War رکورد بالاترین آمار فروش دیجیتال در این سری و در روز اول عرضه را به نام خود ثبت کرد.

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های سالانه کال آو دیتوی، یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War هفته پیش عرضه شد و همان‌طور که از یک بازی جدید از این فرنچایز انتظار می‌رفت، ظاهرا عملکرد بسیار خوبی را هم از نظر فروش داشته است. در این رابطه گرچه اخیرا فاش شد که این بازی در هفته اول انتشار خود، موفق به کسب رتبه اول بازی‌های فیزیکی پرفروش در بریتانیا نشد، با این حال به نظر می‌رسد که از نظر فروش نسخه‌های دیجیتال، این بازی شرایط کاملا متفاوتی را داشته است.

پیرامون آمار فروش دیجیتال، اخیرا فاش شده که یک اطلاعیه رسمی از جانب شرکت به برخی رسانه‌ها اعلام می‌کند که Call of Duty: Black Ops Cold War، رکورد جدید بالاترین آمار فروش دیجیتال در روز اول عرضه را برای این سری، به نام خود ثبت کرده است. اکتیویژن البته آمارهای رسمی و اعداد مرتبط را منتشر نکرده و با توجه به اینکه شرکت سال هاست از انتشار عمومی چنین آمارهایی خودداری می‌کند، بعید است درباره این بازی شاهد چنین آمارهایی باشیم.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War درحال حاضر برای PS4، PS5، Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.