نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 آذر 1399
ساعت 12:00

انتشار اطلاعات از حالت چندنفره Cyberpunk 2077 در سه ماهه اول 2021

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Adam Kiciński رئیس سی‌دی پراجکت، صحبت‌های جدیدی را درباره محتواها و پشتیبانی پس از عرضه Cyberpunk 2077 مطرح کرده است.

اگر مجددا اتفاق خاصی نیافتد، یکی از موردانتظارترین عناوین یک دهه اخیر صنعت گیم یعنی Cyberpunk 2077 حدود دو هفته دیگر عرضه می‌شود و شرکت سازنده یعنی CD Projekt RED، اخیرا بدون اشاره به تاخیر جدید، تاریخ عرضه فعلی را بار دیگر تایید کرده است. این بازی قرار بود مدت‌ها قبل عرضه شود که به دلایل مختلف با تاخیرهای پیاپی مواجه شد، و بسیاری از برنامه‌های آینده برای بازی، از جمله بسته‌های الحاقی، حالت چندنفره و ... حالا کم‌تر مورد توجه قرار دارند. پیرامون این مسئله و کیفیت عرضه نسخه نهایی بازی، اخیرا Adam Kiciński رئیس سی‌دی پراجکت صحبت‌های جدیدی را مطرح کرده است. او ابتدا درباره باگ‌هایی که ممکن است در نسخه روز عرضه بازی پیدا شوند چنین گفته است:

خوب پیرامون مشکلات فنی و باگ‌ها، همه ما از این مسئله مطلع هستیم. طبیعی است که پروژه‌ای به این بزرگی قرار نیست خالی از هرگونه باگ و مشکل فنی باشد. با این حال ما معتقد هستیم که باگ‌ها و مشکلات فنی که در بازی بروز پیدا خواهند کرد از نوع سطح پایین خواهند بود و بازیکنان آن‌ها را نادیده خواهند گرفت. خوشبختانه برخی باگ‌های بزرگ که قبلا وجود داشت و گزارش شده بود درحال حاضر فیکس شدند.

او پیرامون حالت چندنفره بازی نیز گفت که طرفداران در سه ماهه اول سال 2021، به احتمال زیاد خبرهای بیشتری را دریافت می‌کنند.

حالت چندنفره بازی، که البته خوب باید بگویم از دیدگاه ما این یک حالت یا Mode نیست، و درواقع یک پروژه مستقل با تیم سازندگان مخصوص به خودش است. و خوب مشاهده می‌کنید که ما خیلی درباره محصولات و پروژه‌های دیگر که قرار است پس از انتشار Cyberpunk 2077 عرضه شود صحبت نمی‌کنیم. لطفا ما را همراهی کنید چون برنامه فعلی این است که درباره این موارد در سه ماهه اول 2021 بیشتر صحبت شود. معتقد هستم که یکی از مواردی که درباره آن صحبت خواهد شد Cyberpunk multiplayer خواهد بود.

درارتباط با بسته‌های الحاقی، پیش از این برنامه مشابهی به نسبت The Witcher 3 از عرضه بسته‌های الحاقی بزرگ و کوچک برای سایبرپانک 2077 تایید شده بود، که به گفته Kiciński، پیرامون معرفی این محصولات نیز شرکت ابتدا قصد عرضه بازی اصلی را دارد و پس از عرضه، درباره پروژه‌ها و DLC های بعدی اطلاعات تکمیلی را منتشر می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.