نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 آذر 1399
ساعت 15:00

مسدود شدن برخی کاربران PS5 به دلایل مرتبط با PS Plus Collection

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که سونی اقدام به مسدود کردن برخی کاربران PS5 کرده که از ویژگی PlayStation Plus Collection سوءاستفاده می‌کنند.

ویژگی PlayStation Plus Collection که در درسترس کاربران فعال PS Plus در کنسول PS5 قرار می‌گیرد، یکی از جذاب‌ترین امتیازات معرفی شده به کاربران کنسول جدید پلی‌استیشن محسوب می‌شود. این ویژگی فقط با داشتن اشتراک PS Plus و کنسول PS5 به بازیکن تعلق می‌گیرد و در آن، کتابخانه‌ای از حدود 20 بازی برتر PS4 از جمله God of War، Monster Hunter World، Persona 5، The Last of Us Remastered، Days Gone و ... وجود دارد. بازیکنانی که به این کتابخانه دسترسی دارند، می‌توانند به صورت رایگان آن را به عناوین متعلق به خودشان اضافه کرده و سپس آن‌ها را روی PS5 و حتی PS4 دانلود و بازی کنند.

نکته جالب درباره این ویژگی، پیدا شدن موارد گسترده سوءاستفاده است که باعث شده تا برخی دارندگان PS5 اقدام به فروش اکانت‌های همراه با PS Plus Collection به دارندگان PS4 کنند. پیرامون این موارد سوءاستفاده، اخیرا تعدادی گزارش جدید منتشر شده که از بن یا مسدود شدن هزاران اکانت PSN توسط سونی خبر می‌دهند. به گفته این گزارش، سونی برای جلوگیری از این دست موارد سوءاستفاده فعلا دست به مسدودسازی برخی اکانت‌ها زده اما این راه‌حل به صورت موقتی است، و شرکت به دنبال روشی دائمی و از بین بردن راه‌های گریز است.

پیرامون ویژگی PS Plus Collection، جیم رایان اخیرا احتمال‌ها پیرامون بزرگ‌تر کردن کتابخانه این سرویس را رد نکرده بود، و این موضوع را وابسته به نحوه استقبال بازیکنان دانست. همچنین در این مدت چند بازی جدید نیز به نسبت به لیست اولیه به Plus Collection اضافه شده بودند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.