نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 آذر 1399
ساعت 12:00

Bungie در سه سال اخیر مشغول ساخت چند بازی جدید بوده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته مدیرعامل شرکت Bungie، این کمپانی در طول سه سال اخیر مشغول کار روی چندین IP کاملا جدید بوده است.

کمپانی Bungie تقریبا یک دهه هست که روی مجموعه بازی‌های Destiny کار می‌کند و با توجه به موفقیت نسخه دوم به عنوان یک بازی انلاین ادامه‌دار، و دریافت محتواهای قابل بازی به صورت متناوب و منظم، این استراتژی شرکت به نظر منطقی می‌رسد. در این زمینه البته خبرها و گزارش‌های جانبی هم از شرکت به گوش می‌رسید که نشان از تصمیم مدیران شرکت برای تنوع بخشیدن به محصولات و بیشتر کردن IP های این کمپانی داشته است. پیرامون این مسئله، Pete Parsons مدیرعامل شرکت بانجی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که این کمپانی در طول سه سال اخیر روی چند بازی کاملا جدید کار می‌کرده است.

به گفته Parsons، ایده‌های اولیه ساخت این بازی‌ها درنهایت باعث تشکیل تیم‌هایی در درون شرکت شد که تشکیل شده از بهترین بازیسازان آن‌ها بوده‌اند و این تیم‌ها، حالا تقریبا سه سال است که روی عناوین جدیدی کار می‌کنند. به گفته او، این تیم‌ها البته فقط هم روی ساخت بازی‌های جدید کار نمی‌کنند و برخی نیز مشغول تیم سازی و گسترش نیروی کار از طریق جذب بازیسازان باتجربه هستند. او در ادامه البته در نکته‌ای جالب گفت که بسیاری از این تیم‌ها از ابتدا هم به قصد ساخت بازی تشکیل نشدند و هدف‌شان صرفا تیم‌سازی و جمع کردن افراد باتجربه بود، با این حال شرکت از عملکرد تعدادی از آن‌ها در ساخت بازی‌های جدید کاملا رضایت دارد که این هم برخلاف انتظارات اولیه بوده است.

همان‌طور که اشاره شد، این اولین بار نیست که در طول چند سال اخیر، خبرهایی درباره کار روی بازی‌های جدید توسط Bungie منتشر می‌شود. این شرکت در مقاطع مختلف فهرست جذب و استخدام بازیساز نیز منتشر می‌کند که در آن به کار روی IP های جدید اشاره شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.