نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 دی 1399
ساعت 12:00

کپکام از راه اندازی وبگاه Resident Evil Portal در 2021 خبر داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام از راه‌اندازی پورتال اینترنتی جدیدی برای سری Resident Evil خبر داده، که قرار است محل ادغام و فعالیت تعدادی از سایت‌های مهم و رسمی باشد.

در زمان خلق اولین بازی Resident Evil در سال 1996، احتمالا کم‌تر کسی در کپ‌کام تصور این را داشت که محصول تولیدی آن‌ها تبدیل به فرنچایزی عظیم و محبوب خواهد شد که طول عمر آن حالا از چندین نسل پیاپی کنسول‌های بازی نیز بیشتر شده است. در واقع این سری با توجه به قدمت خود، محل مرور خاطرات و تجربیات از چندین نسل از بازیکنان قدیمی و تازه وارد است و با توجه به استقبال عالی بازیکنان از عناوین جدیدتر، به نظر می‌رسد که قطار طرفداران سری قرار است تا مدت‌ها همچنان به رشد خود ادامه دهد. در همین فرنچایز بازیکنان پس از دو سال تجربه نسخه‌های ریمیک مورد استقبال و باکیفیت از Resident Evil 2 و Resident Evil 3، تا چند ماه دیگر شاهد عرضه نسخه هشتم و کاملا جدید Resident Evil Village خواهند بود.

پیرامون سری رزیدنت اویل، کپ‌کام اخیرا از راه‌اندازی وبسایت کاملا جدیدی به نام Resident Evil Portal در اوایل سال 2021 خبر داده که قرار است به مرکز جامع و بزرگی از منابع مرتبط با این فرنچایز، برای مخاطبان جهانی تبدیل شود. پس از راه‌اندازی، این پورتال محل ادغام تعدادی وبسایت رسمی از جمله Resident Evil.net، Resident Evil Ambassador Program و چند وب‌سایت طرفداری ژاپنی باشد. با توجه به خبر اولیه، کپ‌کام گفته که این پورتال محلی برای دریافت محتواها و اخبار جدید رسمی پیرامون سری، ارائه آمارهای بازیکنان و امکان به اشتراک‌گذاری و مقایسه آن‌ها با دیگر بازیکنان و ... خواهد بود.

با توجه به وقایع ماه‌های اخیر و لیک شدن انواع خبرهای داخلی از این سری به بیرون، و درنهایت خبر هک شدن سرورهای کمپانی و انتشار اطلاعات محرمانه بیشتر درباره بازی بعدی، این امیدواری وجود دارد که پورتال جدید بتواند در ارتباط بهتر کپ‌کام با طرفداران کمک کند. درباره آینده این سری، همان‌طور که اشاره شد در سال 2021 بازی جدید Resident Evil Village عرضه خواهد شد. همچنین ساخته شدن یک سریال مبتنی بر این فرنچایز توسط نتفلیکس نیز تایید شده است. جدای از این خبرهای رسمی، شایعاتی نیز درباره ساخته شدن نسخه ریمیک Resident Evil 4 وجود داشت، و حتی گمانه‌زنی‌هایی هم از بازگشت خالق سری یعنی شینجی میکامی نیز برای تولید بازی جدید مطرح بوده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.