نویسنده: Sasan پنج شنبه، 14 مرداد 1400
ساعت 23:09

آمار فروش بازار ژاپن، از 4 مرداد تا 10 مرداد

0 از 5

در هفته‌ای که گذشت، بازی NEO: The World Ends With You با وجود فروش ناامید‌کننده‌ای که داشت، توانست صدر جدول فروش هفتگی را از بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD برباید. این مسئله در شرایطی اتفاق افتاد که Skyward Sword در دو هفته گذشته صدرنشین بازار ژاپن بود. 

بازی NEO: The World Ends With You با فروش 28 هزار واحدی (19 هزار برای نسخه سوئیچ و 9 هزار واحد برای نسخه پلی استیشن 4) فاصله قابل توجهی با تبدیل شدن به اثری موفق دارد و طرفداران این فرنچایز دوباره زنده شده برای حفظ امید ادامه‌دار بودن آن، باید چشم انتظار موفقیت این عنوان در بازارهای جهانی باشند. 

دیگر بازی جدید منتشر شده در بازار ژاپن، The Great Ace Attorney Chronicles است که با نسخه سوئیچ آن با فروش 14 هزار واحدی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است که با توجه به اینکه این اثر عرضه مجدد دو بازی قدیمی رو پلتفرم‌های جدیدتر است، انتظار بالایی در مورد فروش آن در ژاپن وجود نداشت و هدف اصلی عرضه این پکیج، بازارهای جهانی بوده که پیش از این تجربه این دو محصول در خارج از ژاپن میسر نبوده است.

 

در بازار سخت‌افزار هم نینتندو سوئیچ کماکان پیشتاز است ولی شاهد رشد نسبی فروش کنسول پلی استیشن 5 هستیم که با حفظ این روند احتمال رسیدن به فروش کلی یک میلیون واحدی تا 5 هفته دیگر برای این کنسول وجود دارد.   

 

Sasan | اخبار | 05/08/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.