نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 09 آبان 1394
ساعت 14:24

عرضه ی Mirrors Edge Catalyst چند ماه به تاخیر افتاد

4 از 5

در پی اعلان رسمی وبسایت Mirroresedge.com ، تاریخ عرضه ی بازی چند ماه به تاخیر افتاده است . در ادامه میتوانید چکیده ی این اطلاعیه را مطالعه نمائید :
" چند سال قبل ما بفکر ساخت Mirrors Edge Catalyst افتادیم . عنوانی جسورانه که رسیدن به آن و آماده سازی بستری برای کاربران که بهترین تجربه را به آنها ارائه دهد نیازمند صرف زمان بسیار بود . "
" ما یک شهر کامل را طراحی کردیم که مملو از آسمان خراش ها ، تونل های مخفی و فضا های بسیار برای حرکات پارکور است . ما میخواهیم لذت بخشترین تجربه ی یک بازی اکشن ماجراجوئی که از حرکات پارکور استفاده میکند و در قالب اول شخص اجرا میشود را به علاقه مندان ارائه دهیم . Mirrors Edge Catalyst داستانی به مراتب عمیق تر از آنچه در ابتدا در نظر داشتیم خواهد داشت و در دنیائی به مراتب بزرگتر و جذاب تر اجرا خواهد شد و به همین دلیل ما تمام تلاشمان را می کنیم تا جای ممکن به بالاترین حد از کیفیت دست پیدا کنیم . "
" از اینرو تصمیم گرفتیم تا Mirrors Edge Catalyst را در تاریخ 24 مارچ 2016 ( 5 فروردین 1395 ) دراختیار کاربران قرار دهیم . مطمئنا از این زمان بیشتر نهایت استفاده را خواهیم برد تا گیمی را برای شما خلق کنیم که علاوه بر ارائه ی تجربه ای ناب برای شما مخاطبان گرامی ، سرگرم کننده ، خاطره انگیز و پر از هیجان باشد . "
در ابتدا قرار بود بازی در تاریخ 23 فبریه برابر با 4 اسفند 1394 عرضه شود که با این اطلاعیه عرضه ی آن 1 ماه به تاخیر افتاده است .

Mirrors Edge 2

تریلر بازی Mirrors Edge Catalyst پخ...
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.