نویسنده: Sasan پنج شنبه، 29 ارديبهشت 1401
ساعت 16:08

رونمایی از بازی جدید استودیوی Amanita Design

4 از 5

استودیوی Amanita Design که در سال‌های اخیر با تولید عناوینی با کیفیت در ژانر ماجرایی/معمایی و بهره‌گیری از طراحی بصری فوق‌العاده به نامی شناخته شده در میان بازیسازان مستقل تبدیل شده است، روز گذشته از جدیدترین ساخته خود با نام Phonopolis رونمایی کرد. در این محصول جدید سازندگان قصد دارند تا کمی از فضای معمول آثار خود که معمولاً تلفیقی از ژانرهای فانتزی، کمدی و وحشت بودند فاصله گرفته و به موضوعات نزدیکتر به دنیای واقعی بپردازند.

Phonopolis 1

در Phonopolis کنترل مرد جوانی به نام Felix به مخاطب سپرده می‌شود که در کشوری زندگی می‌کند که افکار و فردیت مردم آن توسط رهبر دیکتاتور آن و نیروهای وابسته به او تحت شدیدترین کنترل قرار دارد اما قهرمان داستان به طور ناخواسته نسبت به شرایط حاکم آگاهی پیدا می‌کند و حالا باید در مقابل این رژیم خودکامه ایستادگی کند. در کنار پرداختن به مسائلی چون برتری‌طلبی نژادی، تفتیش عقاید و ... این عنوان قرار است اولین تجربه سازندگان آن در طراحی سه بعدی باشد که همان طور که از تصاویر پیداست قرار است با سبک و سیاق هنری تازه‌ای در مقایسه با محصولات همیشگی این استودیو طرف باشیم که تا به امروز به همگی صورت دو بعدی و بالاترین سطح از این سبک طراحی بصری بوده‌اند.

در حال حاضر فقط نسخه رایانه‌های شخصی بازی تایید شده اما سازندگان تاکید کرده‌اند که Phonopolis هم همچون دیگر ساخته‌های آن‌ها برای اکثر پلتفرم‌های موجود در بازار منتشر خواهد شد. همچنین هیچ گونه تاریخ عرضه رسمی همزمان با این رونمایی اولیه اعلام نشده است.

Sasan | اخبار | 19/05/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.