نویسنده: Sasan چهارشنبه، 04 خرداد 1401
ساعت 13:53

تاریخ عرضه The Lord of the Rings: Gollum مشخص شد

5 از 5

بازی The Lord of the Rings: Gollum، که از زمان معرفی اولیه با بی خبری نسبی روند ساخت خود را طی کرده بر اساس اعلام ناشر آن، Nacon، قرار است در اول سپتامبر سال جاری برای رایانه‌های شخصی و تمامی پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم به جز نینتندو سوئیچ منتشر شود و کاربران کنسول هیبریدی نیتندو باید کمی بیشتر و تا اواخر سال 2022 برای تجربه این عنوان چشم انتظار بمانند. این بازی که شاید کوچکترین محصول در میان چندین پروژه سرگرمی مرتبط با جهان ارباب حلقه‌ها/سرزمین میانه در سال‌های اخیر به حساب بیاید، در ژانر مخفی‌کاری و معمایی توسط استودیوی Daedalic Entertainment در حال توسعه بوده و ماجراهای شخصیت گالوم/اسمیگل را در مقطع زمانیِ موازی با حوادث ابتدایی کتاب The Fellowship of the Ring به تصویرمی‌کشد.

 The Lord of the Rings Gollum 2022 05 24 22 007 1280x720

زمان عرضه The Lord of the Rings: Gollum تقریباً یک ماه بعد از شروع پخش سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در نظر گرفته شده تا سازندگان بتوانند از این سریال بسیار پرخرج، بدون هزینه اضافی به عنوان عامل تبلیغاتی مفیدی برای ساخته خود استفاده کنند. در سال 2017 آمازون با پرداخت مبلغ 250 میلیون دلار کلیه حقوق ساخت آثار تلویزیونی از مجموعه ارباب حلقه‌ها را خریداری کرد و موظف شد تا سریالی در حداقل پنج فصل تولید کند که هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد دلار روی دست این موسسه ثروتمند باقی گذاشته است. داستان The Rings of Power در دوران دوم سرزمین میانه و هزاران سال قبل از ماجراهای سه گانه سینمایی موفق پیتر جکسون اتفاق می‌افتد.

در سوی دیگر استودیوی برادران وارنر که امتیاز ساخت فیلم‌های سینمایی این فرنچایز را در اختیار دارد هم انیمه‌ای سینمایی با نام The War of Rohirrim برای پخش در سال 2024 در دست تولید دارد. همچنین بخش بازیسازی برادران وارنر بازی ویدئویی بزرگ جدیدی برای عرضه احتمالی در سال 2023 در دست ساخت دارد که تا به امروز به جز پلتفرم‌های هدف آن (PC، PS5 و Xbox Series X) خبر دیگری در رابطه با آن در اختیار عموم قرار نگرفته است. آخرین بازی ویدئویی این مجموعه Shadow of War بود که عرضه آن در سال 2017 به دلیل استفاده افسارگسیخته از مکانیک‌های لوت باکس با حواشی بسیاری همراه شد.

Sasan | اخبار | 25/05/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.