نویسنده: Sasan جمعه، 13 خرداد 1401
ساعت 03:41

همه آنچه که در State of Play سیزدهم خرداد 1401 نمایش داده شد

5 از 5

جدیدترین برنامه آنلاین شرکت سونی، State of Play، یکی از پرخبرترین و جذاب‌ترین‌های تاریخ این برنامه از آب در آمد که در ادامه این مطلب عناوین نمایش داده شده را مرور خواهیم کرد.

برنامه با نمایش یک تاریخ عرضه آغاز شد و در ثانیه‌های کوتاه مشخص شد که چهارم فروردین ماه سال 1402 مصادف خواهد شد با عرضه بازسازی Resident Evil 4، یکی از ستایش‌شده‌ترین عناوین تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی. همچنین قرار است محتوای واقعیت مجازی ویژه‌ای برای Playstation VR 2 طراحی و بعد از نسخه اصلی روانه بازار شود.

12

در ادامه بخش‌هایی از گیم‌پلی واقعیت مجازی Resident Evil Village، The Walking Dead: Saints & Sinners و محتوای جدید No Man’s Sky هم به نمایش گذاشته که پایان‌بندی این بخش کوتاه متمرکز بر واقعیت مجازی نمایش گیم‌پلی از Horizon: Call of the Mountain بود که نسخه‌ای فرعی از سری محبوب هورایزن بدون حضور شخصیت Aloy خواهد بود.

12

خبر مسرت‌بخش این برنامه برای کاربران رایانه‌های شخصی اعلام تاریخ انتشار Spider-Man برای این پلتفرم بود. کاربران PC در روز 21 مرداد 1401 می‌توانند شاهد خروج یکی از پرفروشترین محصولات سونی از انحصار کنسول‌های این شرکت باشند.

12

بازی Stray که کنترل یک گربه بامزه در دنیای سایبرپانکی با حضور ربات‌ها را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد هم در تاریخ 28 تیر ماه سال جاری منتشر می‌شود و مشترکین سرویس PS Plus می‌توانند در روز عرضه بدون پرداخت هزینه اضافی به این عنوان دسترسی پیدا کنند.

12

دیگر نمایش به بازی The Callisto Protocol اختصاص داشت که این محصول تلفیقیِ دو ژانر وحشت و علمی-تخیلی، بیش از اندازه سری Dead Space را در ذهن تداعی می‌کرد. تاریخ عرضه این بازی 11 آذر ماه سال 1401 خواهد بود.

12

جدیدترین ساخته استودیوی Roll7 بازی Rollerdrome است که گیم‌پلی آن تلفیقی از اسکیت سواری سری موفق Ollie Ollie همین استودیو با تیراندازی‌های همراه با اسلوموشن در ورزشی مرگبار برای دنیای پساآخرالزمانی این اثر است. طراحی بصری کار هم مانند ساخته قبلی استودیو متأثر از نقاشی‌های Moebius خواهد بود و علاقه‌مندان برای تجربه Rollerdrome کافیست تا بیست و پنجم مرداد ماه صبر کنند.

12

Eternights جدیدترین اثر اکشن/انیمه‌ای از کشور ژاپن است که ایده‌هایی از ژانر Dating Sim را هم به فرمول خود افزوده است.

12

در ادامه برنامه شاهد ویدئوهایی از Street Fighter 6 (عرضه در زمانی نامشخص در سال 2023)، عنوان مستقل Tunic (عرضه در پنجم مهر ماه امسال) و بازی خاص و متفاوت Season A Letter to the Future (عرضه در پاییز 2023) هم بودیم.

12

پایان‌بندی برنامه به نمایشی از بازی به شدت مورد انتظار Final Fantasy XVI اختصاص داشت که تاریخ عرضه حدودی آن هم فعلا تابستان سال آینده در تقویم علامت‌گذاری شد.

12

Sasan | اخبار | 02/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.