نویسنده: Sasan شنبه، 21 خرداد 1401
ساعت 08:26

تاریخ عرضه Marvel’s Midnight Suns مشخص شد

5 از 5

کمپانی دیزنی در سال‌های اخیر با تعطیل کردن استودیوهای بازیسازی داخلی خود، تبدیل به ارائه دهنده امتیازهای تجاری گرانقیمت اما سوددهی چون مجموعه مارول، جنگ ستارگان و ... و بعد از نتایج ناخوشایندی که قرارداد انحصاری با EA در رابطه با محصولات مرتبط با دنیای جنگ ستارگان رقم زد، این روزها با در اختیار قرار دادن امتیاز ساخت بازی‌های ویدئویی بر اساس IPهای پرطرفداران خود در اختیار هر کس که ایده جذابی برای استفاده از این فرنچایزها داشته باشد، شانس موفقیت این محصولات را بیش از پیش افزایش داده چون تمامی استودیوها تلاش می‌کنند تا بهترین ساخته ممکن را ارائه دهند تا بخش از امپراطوری پولساز دیزنی باقی بمانند.

یکی از این عناوین که از نمایش‌های اولیه خود چشم انتظاران بسیاری پیدا کرده، بازی Marvel’s Midnight Suns که توسط استودیوی محبوب Firaxis Games در حال توسعه است و طراحی آن کم و بیش یادآور سری بسیار موفق XCOM از این استودیو است. این اثر که از فضایی تاریک، مبتنی بر جادو و عناصر ژانر وحشت در مقایسه با اکثر محصولات مارول در سال‌های اخیر بهره می‌برد پیش از این قرار بود در انتهای سال گذشته میلادی منتشر شود ولی برای ارائه کیفیت بیشتر به تاخیر افتاد و حالا خبر می‌رسد که انتظارها به زودی به پایان خواهد رسید و طرفداران می‌توانند در پانزدهم مهر ماه سال جاری این عنوان را تجربه کنند.

لازم به ذکر است که بازی Marvel’s Midnight Suns برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی توسط 2K Games منتشر خواهد شد.  

Sasan | اخبار | 11/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.