نویسنده: Sasan جمعه، 27 خرداد 1401
ساعت 07:51

رونمایی از برنامه‌های آینده Final Fantasy VII

0 از 5

اینکه سری Final Fantasy با تمامی افت و خیزهایی که در نسخه‌های مختلف اتفاق افتاده هنوز هم یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدئویی است، مسئله‌ای غیرقابل کتمان است و در میان تمام نسخه‌های اصلی و فرعی این مجموعه هم، Final Fantasy VII جایگاه ویژه‌تری در میان عموم علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی دارد و بیشتر از دیگر عناوین سری فاینال فانتزی شاهد نسخه‌های فرعی و تولیدات جانبی مرتبط با آن بوده‌ایم.

پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 که از زمان معرفی کنسول پلی استیشن 3 یکی از درخواست‌های همیشگی مخاطبان بود، بالاخره در سال 2020 منتشر شد که در کنار دریافت بازخوردهای مثبت از جانب منتقدان با موفقیت تجاری قابل توجهی هم رو به رو شد. شب گذشته و در جریان برنامه‌ای که به مناسب بیست و پنجمین سالگرد عرضه نسخه اصلی برگزار شد، Yoshinori Kitase کارگردان نسخه اصلی و تهیه‌کننده پروژه‌های مشتق شده دیروز و امروز، از برنامه‌های ویژه Square Enix برای Final Fantasy VII رونمایی کرد:

مورد اول عرضه Final Fantasy VII Intergrade برای پلتفرم استیم بود که از امروز و با به پایان رسیدن انحصار شش ماهه فروشگاه اپیک گیمز این مسئله ممکن شده است. با این وجود هنوز خبری از عرضه این عنوان برای کنسول‌های مایکروسافت نیست.

03

در ادامه شاهد نمایش کوتاهی از فصل سوم بازی آنلاین و موبایلی Final Fantasy VII First Soldier بودیم که یک عنوان بتل رویال بر اساس ویژگی‌های جهان فاینال فانتزی 7 است که در حال حاضر به صورت انحصاری فقط برای کاربران پلتفرم‌های Android و iOS در دسترس قرار دارد.

ویدئویی از بازسازی نسخه اصلی ویژه پلتفرم‌های موبایل تحت عنوان Final Fantasy VII: Ever Crisis به نمایش دارد که از تلفیق دو طراحی چیبی و مدرن سه بعدی برای به تصویر کشیدن بخش‌های مختلف آن استفاده شده است. این بازی به صورت اپیزودیک برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز برای دسترسی به تست بتای آن ثبت نام کنند.

03

خبر بزرگ این مراسم رونمایی از بازسازی بازی Crisis Core: Final Fantasy VII بود که نسخه اصلی آن در سال 2006 برای پلتفرم PSP منتشر شده بود و یکی از بهترین آثار عرضه شده روی این کنسول همراه به شمار می‌آید. داستان این عنوان سه سال قبل از ماجراهای فاینال فانتزی 7 اتفاق می‌افتد و قهرمان محوری Zack Fair است که در طول ماجراجویی‌های خود برخوردهای بسیاری با قهرمانان و شخصیت‌های منفی بازی اصلی دارد. این بازسازی جدید در زمستان امسال برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار استیم منتشر می‌شود.

03

در آخر تصاویری از بخش دوم پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 تحت عنوان Final Fantasy VII Rebirth به نمایش درآمد و مشخص شد که فعلاً قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 در زمستان سال آینده منتشر شود. همچنین آقای کیتاسه برای اولین بار به صورت رسمی تایید کرد که پروژه بازسازی با عرضه سومین قسمت که در حال حاضر نام و زمان عرضه آن مشخص نیست، تکمیل خواهد شد.

Sasan | اخبار | 17/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.