نویسنده: Sasan شنبه، 18 تیر 1401
ساعت 12:22

رونمایی از چند عنوان جدید توسط شرکت Nacon

5 از 5

ناشر فرانسوی میان رده Nacon که تا همین دو سه سال پیش با نام Big Ben Interactive به فعالیت مشغول بود و عمدتاٌ در زمینه تولید آثار اقتباسی مشغول به فعالیت است، روز گذشته از سه عنوان جدید رونمایی کرد که از قضا دو مورد از این بازی‌ها، ساخته‌های اقتباسی هستند و از سوی دیگر، زمان عرضه دیگر محصول خود که قرار بود تا پایان سال 2022 منتشر شود را چند ماهی به تعویق انداخت.

Terminator Game Ann 07 07 22

عنوان اول بازی Robocop: Rogue City است که پیش از این اشاراتی به آن شده بود و در خبر جدید مشخص شد که طرفداران باید در محدوده خرداد/تیر ماه سال 1402 چشم انتظار عرضه این اقتباس جدید از شخصیت محبوب روبوکاپ باشند. با وجود اینکه نمایش اولیه چنگی به دل نمی‌زند اما فاصله یک ساله تا زمان انتشار فرصت مناسبی برای سازندگان است تا نواقص کار را برطرف کنند. نکته جذاب بازی استفاده از چهره و صداپیشگی «پیتر وِلر»، بازیگر اولیه سری فیلم‌های این فرنچایز، برای جان بخشی به روبوکاپ در این محصول جدید است.

Terminator Game Ann 07 07 22

دیگر محصول معرفی شده جدید هم به یکی دیگر از فرنچایزهای علمی-تخیلی سینمایی دهه 1980 میلادی مرتبط بوده و استودیوی مستقر در شهر میلان شرکت Nacon قرار است بازی جدیدی در ژانر بقا بر اساس جهان سری فیلم‌های Terminator تولید کند که البته در حال حاضر هیچ گونه جزئیات از این بازی در اختیار رسانه‎ها و مخاطبان قرار نگرفته است.

Terminator Game Ann 07 07 22

بازی چند نفره Paradize Project که در ساختاری جهان باز و در ژانر اکشن با ویژگی‌های تلاش برای بقا در دست توسعه است، دیگر عنوان رونمایی شده توسط Nacon است که در زمانی فعلاً نامشخص در سال 2023 برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه خواهد شد. در این بازی آخرالزمانی برخلاف رسم معمول ساخته‌های این چنینی، بازماندگان به تکنولوژی دست پیدا کرده‎اند که امکان کنترل زامبی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و این ویژگی قرار است جان تازه‌ای به سبک تکراری آثار مبتنی بر بقا ببخشد.

Terminator Game Ann 07 07 22

و نهایتاً جدیدترین قسمت از سری Zeno Clash، با نام Clash: Artifacts of Chaos، که پیش از این قرار بود در نوامبر 2022 به بازار عرضه شود، با تاخیری نزدیک به چهار ماه در نوزدهم بهمن ماه امسال مصادف با 9 فوریه 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز و رایانه‌های شخصی روانه بازار خواهد شد.    

Sasan | اخبار | 09/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.