نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 03 بهمن 1402
ساعت 21:00

حالت نیو گیم پلاس به بازی RoboCop: Rogue City اضافه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Teyon با انتشار آپدیت جدیدی برای بازی RoboCop: Rogue City، حالت نیو گیم پلاس را به این عنوان اضافه کرد.

این حالت که از چند وقت پیش توسط سازندگان بازی وعده داده شده بود، سرانجام با جدیدترین آپدیت RoboCop: Rogue City در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. به‌لطف این آپدیت جدید، حالا بازیکنان می‌توانند بازی را بار دیگر از اول آغاز کرده و از تمامی مهارت‌ها و قابلیت‌هایی که در طول تجربه‌ی اول به‌دست آورده‌اند همراه با تمامی ارتقاهای Auto-9 از ابتدا بهره‌مند باشند.

برای باز کردن حالت نیو گیم پلاس، باید بازی را ابتدا یک‌بار با این آپدیت جدید به پایان برسانید. به عبارت دیگر، حتی اگر قبلاً نیز داستان این بازی را تا آخر تجربه کرده باشید، باید مجدداً به آخرین فایل ذخیره‌ی خود برگشته و داستان بازی RoboCop: Rogue City را بار دیگر تمام کنید. انجام این کار، به‌طور خودکار برای شما یک فایل ذخیره‌ی جدید می‌سازد که از طریق آن امکان دسترسی به حالت نیو گیم پلاس و شروع مجدد بازی با تمامی دستاوردهای خود را دارید.

این استودیو در کنار حالت نیو گیم پلاس، یک اسکین طلایی جدید برای Auto-9 نیز به بازی اضافه کرده است و بازیکنان بلافاصله بعد از به پایان رساندن داستان بازی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. علاوه‌بر این‌ها، یک درجه‌ی سختی جدید تحت عنوان «There Will be Trouble» نیز در این آپدیت برای به چالش کشیدن علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

بازی RoboCop: Rogue City در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. استودیوی Teyon همچنین اعلام کرده است که هیچ بسته‌ی الحاقی یا دنباله‌ای برای این عنوان در دستور کار تیم سازنده نیست و احتمالاً به این زودی‌ها شاهد بازی جدیدی از RoboCop نباشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.