نویسنده: Sasan پنج شنبه، 13 مرداد 1401
ساعت 10:16

از تغییرات گیم‌پلی بازی NBA 2K23 رونمایی شد

5 از 5

شرکت 2K امروز از جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به گیم‎پلی بازی NBA 2K23 رونمایی کرد. مخاطبان در بخش‌های انیمیشن، حرکات ویژه و طراحی بازیکنان شاهد پیشرفت‌هایی نسبت به نسخه‌های قبلی خواهند بود که تجربه دقیق‌تر و نزدیک‌تر به دنیای واقعی را به ارمغان می‌آورد که جزئیات آن‌ها به شرح زیر است:

 

پرتاب‌ها: در این شماره برای هر نوع پرتاب آماره خاص خود در نظر گرفته شده که به این ترتیب شانس به ثمر نشستن هر تلاش تهاجمی توسط بازیکنان مختلف، متفاوت خواهد بود.

بازطراحی امکانات Pro Stick: با اضافه شدن حرکات تلفیقی جدیدی که توسط آنالوگ‌ها انجام می‌گیرد، مخاطبان کنترل بهتری روی حمل توپ، پرتاب و دانک زدن خواهند داشت.

اضافه شدن ویژگی Adrenaline Boosts: این ویژگی به بازیکنان تحت کنترل این امکان را می‌دهد که تا سه بار حملات قدرتی و سرعتی فراتر از توانایی عادی خود انجام دهند که بعد از این سه بار، میزان سرعت و انرژی تیم تا پایان مالکیت به شکل واضحی کاهش می‌یابد.

NBA 2K23 Gameplay Screenshot 3 6CsyoPu

دفاع: با تغییر در زمان‌بندی انیمیشن‌ها، مخاطبان کنترل بسیار بهتری بر انجام ربودن توپ و ممانعت از پرتاب رقبا خواهند داشت اما یادگیری دقیق حالت‌های تدافعی تازه نیازمند تمرین و زمان خواهد بود.

طراحی ویژگی‌های جدید برای هوش مصنوعی: برای افرادی که علاقه چندانی به بازی با دیگر مخاطبان به صورت آنلاین یا آفلاین ندارند، پیشرفت‌هایی در هوش مصنوعی صورت گرفته که چه در بخش تدافعی/تهاجمی و چه در تصمیمات مربیگری این پیشرفت‌ها کاملاً محسوس هستند.

 

بازی NBA 2K23 در تاریخ هجدهم شهریور ماه سال جاری برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.   

Sasan | اخبار | 04/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.