نویسنده: Sasan چهارشنبه، 02 شهریور 1401
ساعت 05:37

از بازی PGA Tour 2K23 رونمایی شد

5 از 5

مجددا به مقطعی از سال رسیدیم که فرنچایزهای سالانه یکی پس از دیگری معرفی یا منتشر می‌شوند و این مسئله برای عناوین ورزشی به دلیل نوع قراردادها با نوعی اجبار هم همراه است چرا که عدم عرضه نسخه جدید ممکن است برای خریدار حق امتیاز با جریمه‌هایی هم همراه باشد. به همین دلیل 2K و HB Studios از نسخه جدیدی از سری بازی گلف خود یعنی PGA Tour رونمایی کردند که قرار است در نوزدهم مهرماه سال جاری منتشر شود که مهم‌ترین فاکتور جدید این بازی نسبت به نسخه قبلی، همکاری با مشهورترین گلف‌باز تاریخ یعنی Tiger Woods است که در کنار حضور به عنوان یکی از ورزشکاران حرفه‌ای درون بازی و استفاده از تصویر او روی کاور، به در نقش مشاوره‌ای در فرآیند ساخت PGA Tour 2K23 همکاری داشته است.

در این نسخه جدید 20 زمین مسابقه رسمی در دسترس خواهند بود و با استفاده از ابزار موجود امکان ساخت زمین دلخواه خود را هم خواهید داشت. برای شخصی سازی ورزشکار تحت کنترل، این بار به لطف قراردادهای همکاری بیشتر با تقریباً تمامی برندهای مرتبط با مسابقات گلف، بیش از پیش دست مخاطبان باز خواهد بود. از نظر گیم‌پلی هم در کنار استفاده از آنالوگ‌ها برای زدن ضربات، امکان استفاده از سیستم جدید سه مرحله‌ای با فشار دکمه‌ها هم وجود دارد.

بازی PGA Tour 2K23 در سه نسخه مختلف با امکانات زیر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت:

نسخه استاندارد:

این نسخه برای کنسول‌ها به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه می‌شود و فقط شامل خود بازی به تنهایی خواهد بود اما رایانه‌های امکان دسترسی به Golden Club Pack بدون پرداخت هزینه اضافه وجود دارد. همچنین در صورت پیش‌خرید بازی امکان دسترسی به Michael Jordan Bonus Pack فراهم می‌شود که به واسطه آن می‌توانید از شمایل مایکل جردن در مسابقات گلف استفاده کنید.

PGA e1661239122174

نسخه دلوکس:

در کنار دسترسی به گلد پک و مایکل جردن پک، در صورت خرید این نسخه 1300 واحد از پول درون بازی، کلاه طلایی، چوب گلف مشابه دسته هاکی، دستکش طلایی هم در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

نسخه تایگر وودز:

در کنار دسترسی به تمامی امکانات نسخه دلوکس، شامل دو پک مجزا از ابزار و لباس‌های مورد استفاده توسط خود تایگر وودز در مسابقات واقعی می‌شود.

بازی PGA Tour 2K23 در نوزدهم مهرماه برای کنسول‌های دو نسل اخیر مایکروسافت و سونی به همراه رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.   

Sasan | اخبار | 24/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.