نویسنده: Sasan شنبه، 29 مرداد 1401
ساعت 23:52

ادامه ماجراجویی SEGA در عالم سینما

5 از 5

در سال‌های اخیر و با وجود رکود نسبی در سالن‌های سینما، یکی از معدود فیلم‌های پولساز عرضه شده، اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های Sonic بوده‌اند که به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند که در همین چند ماه اخیر تولید سومین فیلم سینمایی این مجموعه به همراه یک سریال تلویزیونی هم تأیید شده است. این موفقیت باعث شده تا شرکت سگا به دنبال ساخت آثار سینمایی بیشتری از محصولات خود باشد و به همین سبب برای ساخت فیلم سینمایی بر اساس دو عنوان نسبتاً قدیمی خود با استودیوی فیلمسازی تقریباً تازه‌ کاری به نام Picturestart قرارداد همکاری امضا کرده است.

این دو عنوان، بازی محبوب Comix Zone مربوط به دوران کنسول SEGA Genesis و بازی ریتیمیک Space Channel 5 هستند. فیلمنامه Comix Zone توسط Mae Catt نوشته خواهد شد که سابقه نویسندگی در سریال‎های انیمیشنی Young Justice و Dragons: The Nine Realms را در کارنامه دارد. بازی کامیکس زون ماجرای نویسنده کتاب‌های مصوری را روایت می‎کند که توسط نقش منفی کتابش به دنیای این کتاب منتقل شده و حالا باید با هیولاهایی که خودش در طراحی آن‌ها نقش داشته برای بقا و بازگشت به دنیای عادی بجنگد.  

در سوی دیگر نوشتن فیلمنامه Space Channel 5 هم به Barry Battles و Nir Paniry واگذار شده که دو فیلم Baytown Outlaws و Extracted را در کارنامه آن‌ها می‌بینیم. داستان Space Channel ماجرای کارگر زن یک رستوران است که توسط یک خبرنگار از آینده، برای تقابل با هجوم موجودات فضایی جذب نیروهای آزادی‌بخش می‌شود. راهکار مقابله با این هجوم؟ متحد کردن انسان‌ها از طریق حرکات موزون وایرال! با توجه به فضای این روزهای پلتفرم‎های اجتماعی چون TikTok و البته سابقه مدیر Picturestart در تهیه سری فیلم‌های Step Up، تا حدودی می‌توان به موفقیت این اقتباس سینمایی در میان مخاطبان نوجوان امیدوار بود.

لازم به ذکر است که سگا پیش از این هم در ساخت دو فیلم سینمایی بر اساس بازی‌های آرکیدی The House of the Dead و یک اقتباس سینمایی از اولین قسمت از سری بازی‌های یاکوزا همکاری داشته و در حال حاضر هم اقتباس سینمایی جدیدی از سری یاکوزا در دست تولید است.

Sasan | اخبار | 20/08/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.