نویسنده: Sasan سه شنبه، 15 شهریور 1401
ساعت 22:36

بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

بسته الحاقی Phantom Liberty برای بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

1 از 5

بازی Cyberpunk 2077 احتمالاً یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدئویی تاریخ بود که به علت کیفیت نه چندان ایده‌آل در زمان عرضه در پایان سال 2020، باعث خشم و ناامیدی تعداد زیادی از مخاطبانی شد که به لطف بازی The Witcher 3 تبدیل به طرفداران دو آتشه استودیوی سازنده این عنوان یعنی CD Projekt RED شده بودند. با وجود تلاش‌های بسیار سازندگان در دو سال گذاشته و رفع نواقص نسخه اولیه، به علت اینکه برخی وعده‌های سازندگان در محصولی نهایی رنگ واقعیت به خود نگرفته بود، حس بی اعتمادی قابل توجهی بین گیمرها و استودیوی سازنده وجود دارد.

در چند ماه اخیر CDPR با تأیید ساخت نسخه جدیدی از سری ویچر و همکاری در ساخت انیمیشن سریالی بر اساس دنیای سایبرپانک تلاش‌هایی برای بازیابی چهره خود داشته که امروز و با معرفی بسته الحاقی Phantom Liberty برای Cyberpunk 2077 این فرآیند ادامه می‌یابد. با وجود اینکه جزئیات خاصی از این بسته ارائه نشده اما بر اساس اعلام سازندگان قرار است شاهد ماجراجویی کاملاً جدیدی برای V باشیم که داستان نسخه اصلی را ادامه می‌دهد و البته شخصیت محبوب جانی سیلورهند (با هنرنمایی کیانو ریوز) هم بخشی از روایت جدید خواهد بود.

در طبق برنامه Phantom Liberty قرار است در زمانی فعلاً نامعلوم در سال 2023 برای پلتفرم‌های Xbox Series، PS5 و PC عرضه شود.

Sasan | اخبار | 06/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.