نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 بهمن 1401
ساعت 16:00

دمو قابل بازی Prologue بازی Octopath Traveler 2 دردسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Acquire اعلام کرده که بازی در صف عرضه آن‌ها یعنی Octopath Traveler 2 حالا دمو قابل بازی و رایگانی در نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی دریافت کرده است. این دمو که با عنوان The Prologue Demo قابل دریافت است، به بازیکن اجازه کنترل هر کدام از هشت شخصیت اصلی بازی را برای مدت زمانی سه ساعته می‌دهد. گفتنی است که لوکیشن‌های اولیه بازی در این دمو در دسترس و آزادانه قابل گردش هستند. همچنین تایید شده که هرگونه پیشرفت حاصل شده نیز پس از انتشار نسخه اصلی قابل انتقال خواهد بود.

Octopath Traveler 2 یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی و دنباله بازی به همین نام است که در سال 2018 منتشر شده بود. در نسخه جدید، هشت شخصیت اصلی و قابل بازی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی و خط داستانی منحصر به فرد خودش را خواهد داشت. برای مثال یک شخصیت به نام Ochette نقش شکارچی را دارد و می‌تواند NPC ها را تحریک و با آن‌ها مبارزه کند، درحالی که شخصیتی هم به نام Partitio وجود دارد که به عنوان یک تاجر، امکان فعالیت‌های اقتصادی را به بازیکن می‌دهد.

از بازی اول، در این بازی نیز سیستم‌های مبارزه‌ای The Break و Boost بازمی‌گردند که در کنار آن ویژگی جدید Latent Power، به بازیکن اجازه اجرای یک قابلیت قدرتمند پس از پر شدن خط پیشرفت gauge را می‌دهد. کاراکترها همگی قابلیت تعامل با یکدیگر را خواهند داشت و می‌توانند داستان‌های مختص خودشان را از طریق مسیرهای متصل به هم دنبال کنند.

بازی Octopath Traveler 2 در روز 24 فوریه (5 اسفند) برای PS4، PS5، PC و Nintendo Switch منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.