نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 اسفند 1401
ساعت 11:00

عرضه Daymare: 1994 Sandcastle برای سه ماه دیگر تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم Invader Studios که در سال 2019 اولین بازی رسمی خودشان یعنی Daymare 1998 را عرضه کردند، درحال حاضر مدتی هست که مشغول کار روی دنباله این عنوان هستند؛ بازی جدید Daymare: 1994 Sandcastle که به عنوان دنباله، استودیو امیدوار است تا تجربه موفق‌تر و بهتری را به نسبت نسخه اول ایجاد کند. در ارتباط با این بازی، سازندگان اخیرا با ارسال پست توییتری در حساب رسمی استودیو، پنجره زمانی عرضه بازی را برای ماه می (حدود سه ماه دیگر) اعلام و تعدادی هم تصویر از گیم پلی بازی به اشتراک گذاشته‌اند. شما در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

با اعلام تیم Invader Studios، بازی Daymare: 1994 Sandcastle قرار است در ماه می برای پلتفرم‌های نسل هشتمی، نسل نهمی و پی‌سی عرضه شود و همان طور که از تصاویر نیز مشخص است، یک اثر وحشت بقا، شوتر سوم شخص و زامبی است که با وجود المان‌های مشابه بازی اول، وعده داده شده که این بار تجربه متنوع‌تر و جذاب‌تری باشد.

Daymare: 1994 Sandcastle همان طور که اشاره شد در ماه می (اردیبهشت - خرداد 1402) برای پلتفرم‌های PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One و PC (از طریق GOG و Steam) منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.