نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 اسفند 1401
ساعت 11:00

عناوین جدید Game Pass که در مارس اضافه می شوند معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت عناوین رایگانی که قرار است در ماه مارس به کاتالوگ بازی‌های سرویس گیم پس اضافه شوند را معرفی کرد. این برنامه که مشابه ماه‌های قبل به صورت عرضه بازی‌ها در چند نوبت است، در موج اول شامل بازی‌های Guilty Gear Strive و Arc System Works’ acclaimed fighter است که از هم‌اکنون توسط مشترکین در کنسول، پی‌سی و استریم آنلاین قابل دریافت هستند. لازم به ذکر است که Guilty Gear Strive همزمان با عرضه نسخه ایکس‌باکس به این سرویس راه پیدا کرده است.

از فردا 9 مارس، بازی‌های بعدی یعنی Dead Space 2 و Dead Space 3 وارد سرویس ابری Game Pass Ultimate می‌شوند و بازیکنان مشترک در این سرویس، امکان تجربه استریمی آن‌ها را پیدا می‌کنند. پس از این در روز 14 مارس (23 اسفند) نیز بازی تحسین‌شده Valheim همزمان با لانچ در ایکس‌باکس از طریق سرویس گیم‌پس قابل دریافت می‌شود. در ادامه در روز 16 مارس (25 اسفند) نیز بازی استراتژیک نوبتی Civilization 6 برای مشترکین گیم پس در کنسول، پی‌سی و استریم آنلاین قابل تجربه خواهد شد.

آخرین بازی که در مارس به سرویس گیم پس اضافه می‌شود، عنوان Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom – The Prince’s Edition است که در روز 21 مارس (1 فروردین) از طریق پی‌سی و کنسول در اختیار مشترکین گیم پس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.