نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 18 اسفند 1401
ساعت 09:00

رویداد بعدی Xbox همزمان با فاش شدن موعد عرضه Starfield تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Bethesda پس از مدت‌ها انتظار سرانجام تاریخ عرضه بازی شدیدا موردانتظار جهان‌باز، علمی تخیلی و نقش‌آفرینی Starfield را فاش کرده است. این فاش شدن البته طبق برخی شایعات که از قبل هم وجود داشتند، نشان از تاخیر در پنجره زمانی اعلام شده قبلی است. به این ترتیب درحالی که این بازی قرار بود در نیمه اول سال جاری یعنی 2023 عرضه شود، حالا به صورت دقیق قرار است با چند ماه تاخیر در روز 6 سپتامبر (15 شهریور 1402) عرضه شود.

در ادامه این خبر، بتزدا و مایکروسافت تایید کردند که رویدادی تحت عنوان Starfield Direct قرار است در روز 11 ژوئن (21 خرداد) برگزار شود که در آن به صورت ویژه، اطلاعات و نمایش‌های جدید از این بازی به اشتراک گذاشته شود. این البته پایان کار نیست، چون مایکروسافت نیز درست پشت سر همین رویداد برنامه دیگری تحت عنوان Xbox Games Showcase برگزار خواهد کرد. به این ترتیب در روز 11 ژوئن، ابتدا برنامه Xbox Games Showcase با محوریت معرفی و انتشار اطلاعات جدید از بازی‌های آینده ایکس‌باکس، و به دنبال آن نیز رویداد Starfield Direct برگزار می‌شود.

درحالی که تاد هاوارد کارگردان بازی Starfield از ارائه نمایش‌های جدید درباره این بازی و در رویداد Starfield Direct گفته، مایکروسافت دقیقا مشخص نکرده که طرفداران در رویداد Xbox Games Showcase می‌توانند منتظر چه نمایش‌هایی باشند. در این رابطه البته بازی‌های مختلفی جدای از Starfield وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به Senua’s Saga: Hellblade 2 و Avowed اشاره کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.