نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 تیر 1402
ساعت 11:00

کپ کام بازسازی نسخه های بدون شماره Resident Evil را درنظر می گیرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپ‌کام از سال 2019 به این سمت، به صورت جدی به یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین درخواست‌های طرفداران سری Resident Evil پاسخ داد و اقدام به عرضه نسخه‌های ریمیک/بازسازی از بازی‌های قدیمی و کلاسیک مجموعه کرد. تاکنون بازی‌های Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Resident Evil 4 عرضه شدند که غیر از ریمیک Resident Evil 3 که به خاطر حذفیات زیاد از بازی اورجینال با حاشیه‌هایی روبرو بود، در مجموع هر سه این بازی‌ها با استقبال گسترده و فروش میلیونی هم مواجه بودند؛ موفقیتی که باعث می‌شود تا درها برای بازسازی‌های بیشتر همچنان باز باشند.

کپ‌کام پیرامون عرضه بازی‌های بیشتر ریمیک، اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران شرکت گفته که آن‌ها احتمال ساخته شدن ریمیک از بازی‌های کلاسیک و غیر شماره‌دار این سری را هم در نظر می‌گیرند و در این رابطه و بازی‌های آینده، بحث‌های داخلی نیز مطرح بوده است. طرح این سوال و البته پاسخ امیدوارکننده کپ‌کام، بیش از هر چیز می‌تواند برای طرفداران پرشمار ساخت بازسازی از Resident Evil: Code – Veronica جلب توجه کند. گفتنی است که در خط داستانی سری Resident Evil، وقایع بازی Code – Veronica دنباله مستقیم بازی Resident Evil 2 است که هر دو شخصیت Claire و Chris در آن حضور دارند و عملا حتی مهم‌تر از Resident Evil 3 اورجینال نیز در نظر گرفته می‌شود. به هر ترتیب گرچه گزارش جدید امیدها برای ساخت ریمیک این بازی را بیشتر کرده، ولی کپ‌کام سال گذشته مستقیما در اشاره به این بازی گفته بود که فعلا برنامه‌ای برای بازسازی آن ندارد.

جدای از Resident Evil: Code – Veronica، بازی‌های بدون شماره دیگری از سری نیز وجود دارند که برای مثال Resident Evil Zero یا Resident Evil Outbreak در این شاخه قرار می‌گیرند. همچنین پس از عرضه پیاپی بازی‌های ریمیک شماره‌دار، احتمال ساخت نسخه بازسازی Resident Evil 5 نیز می‌تواند مطرح باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.