نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 تیر 1402
ساعت 11:00

توضیحات جدید سازندگان Star Wars Outlaws درباره وسعت بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو تحسین‌شده Massive Entertainment، در اواخر سال جاری میلادی بازی شدیدا موردانتظار Avatar: Frontiers of Pandora را در صف عرضه دارد؛ با این حال این تنها پروژه در دست ساخت شرکت نیست و بازی جهان‌باز Star Wars Outlaws نیز قرار است در سال آینده میلادی توسط همین شرکت منتشر شود. پیرامون این بازی که گیم‌پلی ویدیو جذابی از آن در جریان رویداد شوکیس ایکس‌باکس به نمایش درآمد، به تدریج و با نزدیک شدن به زمان عرضه خبرها و اطلاعات بیشتری نیز پیرامون آن منتشر خواهد شد.

با توجه به تریلر رونمایی و همچنین اطلاعات تکمیلی منتشر شده از Star Wars Outlaws، بازیکنان در این بازی امکان تجربه نقش‌آفرینی و جهان‌باز در دنیای داستانی جنگ ستارگان را خواهند داشت که شامل گردش آزادانه در سیاره‌ها و همچنین کهکشان است. پیرامون وسعت بازی، Julian Gerighty کارگردان خلاق بازی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که هر سیاره در این بازی از نظر وسعت نقشه می‌تواند به بزرگی دو تا سه ناحیه بازی Assassin’s Creed Odyssey باشد. گفتنی است که بازی AC Odyssey نقشه فوق‌العاده بزرگ و عظیمی را ارائه می‌کرد که نواحی مختلف آتن باستان قابل گردش بودند.

به گفته Gerighty، گردش در این سیاره‌ها حتی با وجود وسایل نقلیه پرسرعت حس و حال مسافرت کردن را منتقل می‌کند و بسیار بزرگ هستند. او همچنین گفت که این سیارات به صورت کامل و به صورت دستی توسط سازندگان ساخته شدند که این موضوع برخلاف رویکردی است که در Starfield پیاده‌سازی شده است. با توجه به این صحبت‌ها، می‌توان انتظار داشت که ماجراجویی بسیار بزرگی در انتظار بازیکنان Star Wars Outlaws است. با این حال در این مصاحبه به این موضوع اشاره نشده که مجموعا چه تعداد سیاره در Star Wars Outlaws وجود خواهد داشت.

بازی Star Wars Outlaws هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی برای انتشار در سال 2024 برای PS5، Xbox Series X/S و PC تایید شده است. گفتنی است که نسخه پی‌سی بازی نیز قرار است منحصرا از طریق Ubisoft Connect منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.