نویسنده: Mr.Berserk دوشنبه، 25 آبان 1394
ساعت 08:33

نگاهی به Yo-Kai Watch

2 از 5

بازی نقش آفرینی Yo-Kai Watch  توسط  استودیو Level-5 Inc.  برای کنسول 3DS در سال 2013 در ژاپن منتشر شده و در سال 2015 برای آمریکای شمالی عرضه شد. 2 سری مانگا و یک انیمه هم بر اساس این بازی ساخته  شده. داستان در مورد پسری بنام Nate (Keita)   هست که هنگام جستجوی حشرات در جنگل ( یکی از کارهای مورد علاقه ژاپنی ها) یک دستگاه فروش اجناس vendingMachine پیدا میکنه که .. بقیه اش رو تو تریلر ببینید .

بصورت خلاصه یک سری موجودات هستند به شکل حیوانات بنام Yo-Kai  که شما با داشتن ساعت  YoKai باید تو شهر بگردید و اونها رو پیدا کنید این Yokai ها برای مردم دردسر درست میکنند شما با پیدا کردن Yokai های خوب و جنگیدن با  بدها  به مردم شهر کمک کنید . همچنین یک سری ماموریت هم هست که در اون باید به دوستانتون کمک کنید و معمولا دردسر هم از طرف Yokai  هست.

برای جنگیدن با این موجودات شما باید غذای مورد علاقه ش رو بهش بدید و بعد از جنگیدن اگر شکست بخوره میاد به شما مدال مخصوص خودش رو میده که یعنی ما با هم دوستیم و از این حرفها و از این به بعد شما میتونید از طریق ساعت هر موقع لازم بود اون yokai  رو احضار کنید ( برای جنگ بر علیه   yokai های بد ). این موجودات رو میشه همچنین از طریق Vending Machine های سطح شهر با پول رایج بازی بدست آورد.

2

 اینکه بفهمید  هر کدام از اینها چه غذای رو دوست دارند دیگه دست شماست . البته مزه بازی رو از بین میره ولی  اگر از پیدا کردن غذای مورد علاقه yokai خودتون خسته شدید میتونید یک سری به وبسایت منبع بازی بزنید. یک راه دیگه برای دوست شدن با Yokai  ها غیر از دادن غذا اینه که اول با yokai هایی که محبوب هستند دوست بشید بعد از جنگیدن با بقیه yokai ها اونها هم علاقه بیشتری برای دوست شدن نشون میدن.

Cupistol, Casanuva, Shmoopie, and Pinkipoo 4 تا از محبوب ها هستند و برعکس سعی کنید با yokai هایی که محبوب نیستند دوست نشید مثل Casanono ، Pookivil چون دوستانتون رو فراری میدن .


View the embedded image gallery online at:
https://bazimag.com/news/1473-yo-kai-watch#sigFreeId4a3b92a194

Mr.Berserk | اخبار | 16/11/2015
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.