نویسنده: نریمان عبدی یکشنبه، 26 شهریور 1396
ساعت 20:54

خلاصه نقدهای جهانی METROID: SAMUS RETURNS

4 از 5

گزیده نقدهای جهانی عنوان METROID: SAMUS RETURNS

عنوان بازی: METROID: SAMUS RETURNS

سبک: اکشن-ماجرایی

سازنده: Mercury Steam

ناشر: نینتندو

پلتفرم‌ها: 3DS

امتیاز متاکریتیک: 88 از 100

 

عنوان METROID: SAMUS RETURNS بازسازی عنوان Metroid II: Return of Samus که در سال 1991 برای کنسول GameBoy منتشر شده بود، است. این بازسازی عنوان کلاسیک از مجموعه «متروید» توانسته با استقبال خوبی از سوی منتقدین مواجه شود. در ادامه با بازی مگ همراه شده و خلاصه برخی از نقدهای سایت‌های معروف را درباره این بازی بخوانید.

سایت Destructoid

شاید عنوان دوبعدی بعدی متروید شانس بیشتری داشته باشد، اما عنوان Returns بهتر از آن چیزی بود که من انتظار داشتم.

امتیاز 8 از 10

سایت Digital Trends

هرچند هسته اصلی گیم‌پلی بازی دست نخورده است، ولی افزودنی‌های جدید بازی باعث بهبود تجربه کلی آن شده است.

امتیاز: 8 از 10

سایت Game Informer

هرچند سال‌ها از اولین عنوان دو بعدی Samus گذشته است؛ ولی این بازی یادآور این موضع است که چرا ما عاشق این فرانچایز هستیم.

امتیاز: 9.8 از 10

سایت GameSpot

بازی Samus Returns هم بازگشتی به فرم دو بعدی است و هم نگاهی به پتانسیل آینده این سبک دارد. مبارزه و اکتشاف نقش محوری و اساسی را در این عنوان ایفا می‌کنند. هم طرفداران این مجموعه از انجام این بازی لذت می‌برند هم دیگران عنوان دوبعدی و اکشن منحصربه‌فردی را تجربه خواهند کرد.

امتیاز: 9از 10

سایت IGN

هرچند گفته شده است این عنوان بازسازی عنوان کلاسیک Metroid II: The Return of Samus است ولی باید گفت این بازی چیزی فراتر از یک بازسازی است. این بازی یک نسخه مدرن از Super Metroid، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است. گذشته از مبارزات تکراری با Bossها و کنترل خسته‌کننده آن، تقریباً هرچه که یک طرفدار الد-اسکول متروید نیاز دارد را شامل می‌شود.

امتیاز: 8.5 از 10

سایت Polygon

منصفانه نیست که عنوان METROID: SAMUS RETURNS را یک ریمیک از نسخه کلاسیک بدانیم که فقط رزولوشن و آرت ورک بازی بهبود پیدا کرده است. این بازی فراتر از یک ریمیک بوده و یک بازسازی تمام عیار از نسخه کلاسیک خود است که 25 سال قدمت دارد.

امتیاز: 9 از 10

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.