نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 26 شهریور 1396
ساعت 14:20

برنامه پشتیبانی از بازی Friday the 13th منتشر شد

4 از 5

برنامه پشتیبانی از بازی Friday the 13th:The Game منتشر شده است که تمام محتوای آینده این بازی از جمله حالت تک نفره را به نمایش میگذارد.

Illofonic و Gun Media توسعه دهندگان بازی Friday the 13th:The Game ، جزییاتی را درباره برنامه های استدیو با هواداران در میان گذاشته اند که مربوط به DLC بعدی این بازی خواهد بود.در یکی ازفروم های رسمی بازی ، برنامه پشتیبانی منتشر شده است که جزییاتی از محتوای بازی را نشان می دهد.

این برنامه بعضی از مواردی را که ما تاکنون درباره آنها میدانیم را نیز نشان می دهد، برای مثال نقشه Jarvis House ، بسته لباس Spring Break ، و یک لباس برای جیسون از چهارمین فیلم این سری.

تا کنون سه DLC برای بازی عرضه شده است اما بازیکنان میتوانند هفت DLC دیگر تا هالووین ، پنج عدد تا زمستان و شش تای دیگر بعد از آنها دریافت کنند.به روزرسانی های بزرگ، شامل یک نقشه جدید ، یک مد جدید و چالش های تک نفره بعد از زمستان در دسترس خواهند بود ، در حالیکه که بسته های عرضه شده تا پیش از آن شامل لباس و مواردی از این قبیل میباشد.

این که محتوای بیشتری برای Friday the 13th در راه است هواداران را خوشحال کرد.بسیاری از هواداران پس از آنکه Illfonic اعلام کرد بر روی عنوان جدیدشان ، Dead Aliance تمرکز خواهد کرد ناامید شده بودند.توسعه دهندگان به هواداران تضمین داده اند که پروژه های دیگرشان بر روی Friday the 13th تاثیر نمیگذارد.

Illfonic همچنین مشغول کار بر روی حالت تک نفره برای بازی است.در ابتدا قرار بود این حالت در تابستان به بازی اضافه شود اما سپس توسعه دهندگان گفتند که نمیخواهند تا وقتی هسته بازی دچار مشکل است بخش تک نفره را عرضه کنند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.