نویسنده: FariD شنبه، 04 دی 1395
ساعت 11:08

دسترسی به بتای Friday the 13th: The Game

5 از 5

دو شرکت Illfonic و Gun Media توسعه دهنده های بازی Friday the 13th: The Game برای هوادارانی که این بازی را پیش خرید کرده اند یک خبر خوب دارند.

پیش خریدکنندگان این بازی به نسخه بتای این عنوان که قرار بود دیروز یعنی 3 دی به پایان برسد دسترسی داشتند. اما حال مشخص شده است که با توجه به مشکلاتی که در آخرین لحظات زمان بندی قبلی دسترسی به بتا به وجود آمد، این بتا تمدید شده و هواداران می توانند تا آخر روز کریسمس به تجربه آن ادامه دهند:

«ما امروز دیدیم که مشکلات سرور خیلی بد بود. ما هم کلا از چیزهای بد خوشمان نمیاید. ما چیزهای خوب را می خواهیم. تیم تصمیم گرفت که برای همه کسانی که از طریق فیدبک های بسیار ارزشمند خود، گیم پلی عظیم و ارتباطات فراوان از ما پشتیبانی کردند جایزه ای در نظر بگیرد. دوستان این برای شماست! از همراهیتان ممنونیم! بتا تمدید شد! سرورها در ساعت 8:30 روز دوشنبه 6 دی (به وقت تهران) خاموش می شوند. کریسمس مبارک!»

هنوز برای تجربه بتا دیر نشده است. اگر علاقمندید که آن را تجربه کنید می توانید از طریق این لینک آن را پیش خرید کنید. عنوان Friday the 13th: The Game قرار است در بهار سال آتی عرضه شود.

FariD | اخبار | 24/12/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.